Maj z glinkami

Hej!
Jak zwykle mam weekend w biegu... No cóż, wiosna - taki okres, że trzeba zająć się i ogrodem i działką, warzywa same się nie posieją ;). Dodatkowo remontowałam ganek w domu, skręcałam meble... Teraz już chyba powinno się uspokoić bo wszystko prawie zrobione - ale wiecie jak jest, tak na prawdę zawsze w domu jest coś do zrobienia :).
Jako, że jestem zabiegana, nie miałam zbyt wiele czasu dla swoich włosów... Postanowiłam wziąć się za siebie wreszcie i dołączyłam do akcji zorganizowanej przez Dorotę z bloga wlosowelove.

KLIK do akcji


Mam w planach:
- glinka biała jako dodatek do szamponów
- maseczki na skórę głowy z glinki żółtej i czerwonej
- próba mycia włosów mydłem z białą glinką.

Jestem ogromnie ciekawa efektów!

Podejmiecie się i Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)