Piękna jesienią - paznokcie

Hej Kochani!
Za mną już dwa tygodnie zabawy i jednocześnie wyzwania piękna jesienią. Im dłużej trwa akcja tym bardziej mi się podoba! :) Wpisy są ciekawe, każda z nas (uczestniczek) podchodzi inaczej do tematu. Teraz mam mniej czasu na bloga i jednocześnie dużo bardziej chce mi się na niego zaglądać! Bardzo się cieszę, że się zgłosiłam - to na prawdę motywuje :).

http://www.pasjekaroliny.pl/2016/10/piekna-jesienia.html


Tematem tego tygodnia są paznokcie! Pewnie będziemy mogli pooglądać piękne zdobienia - ja do tego zupełnie nie mam talentu, więc Wam podaruje oglądanie moich paznokci ;). Na blogach bardzo widoczny jest trend hybrydowy, który niestety nie jest dla mnie. Muszę mieć króciutkie paznokcie z racji zawodu, a dodatkowo rosną mi bardzo szybko, więc zaraz widoczny byłby odrost... Żałuję nie raz widząc jakie piękne kolory są dostępne! Ale nie o tym ja dziś chciałam Wam opowiedzieć...

Wiecie już na pewno, że zafiksowałam się w naturalne kosmetyki :).
Do tej pory jedynymi produktami, których nie udało mi się wymienić na naturalne są lakiery do paznokci i tusz do rzęs. I właśnie dzisiaj chciałam Wam pokazać lakiery do których wzdycham i mam nadzieję, w końcu uda mi się zakupić!

Lakiery marki Lili Lolo w odcieniach Temptress, Carnival i Soft Coral to moje najstarsze marzenie. Być może w końcu będzie mnie na nie stać ;)


Lakiery 100% pure kuszą niesamowicie swoimi kolorami! Cała marka jest warta uwagi, jednak kolorówka kusi w szczególny sposób. Te naturalne, owocowe pigmenty! Ach...



Colour Caramel jest marką, którą najmniej kojarzę, co nie zmienia faktu, że jest kilka odcieni ich lakierów, które chodzą mi po głowie. Piękna fuksja, śliwka, jasny beż i lekki róż... Czyli zestaw na każdą okazję :).
Wiem, że nie wszystkie kolory są typowo jesienne, ale wszystkie chętnie widziałabym na swoich paznokciach cały rok! A że jednocześnie mogłabym ich w żadnym wypadku nie niszczyć... Uwielbiam naturalne kosmetyki! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)