walentynkowo + ciasteczka!

U mnie tez nastrój walentynkowy zapanował.
Chciałabym się podzielić swoim sposobem na walentynkowy szał :).

Prezent dla mojego tżeta jest bardzo prosty, ale wiem że mu sie spodoba.
Oto i on:


Na zdjęciu możecie zobaczyć jego ulubioną kawę (arabika kenia aa), słoik wyklejony przeze mnie naklejkami do okien :) z ciasteczkami owsianymi, na których przepis znajdziecie również w tym poście :)
kartka obowiązkowo :) i w planie mam kino, ale o tym ciii (niespodzianka) :)


Ciasteczka owsiane z żurawiną (widoczne w słoju)
Potrzebne będą:
150g miękkiego masła1 szklanka płatków owsianych
200g mąki pszennej
1 łyżeczka cynamonu
1/3 szkl cukru
3 żółtka
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
0,5 szklanki żurawiny


Przygotowanie:
 Mąkę, proszek, cynamon i płatki wymieszać, w drugiej misce utrzeć masło z cukrem na gładką masę i dodać żółtka, do masy dodać składniki suchej i dokładnie wymieszać.
Pod koniec dodać rodzynki/żurawinę może być też
czekolada.
Nabierać po łyżeczce ciasta, formować kulki i spłaszczać w dłoni. Ciasteczka wyłożyć na blaszce wyłożonej 
papierem do pieczenia lub wysmarowanej margaryną.
Piec w 175' ok. 20-25 minut. 


Zapewniam, że są pyszne, ten przepis wziął chyba każdy na moim kierunku studiów :)

5 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądają:D mniam mniam;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak uroczo :D ja zrobiłam własnoręcznie kartkę i ptasie mleczko dorzuciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. apetycznie wyglądają :D zapiszę sobie ten przepis
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)