Wujek google wie lepiej

Czyli krótka lista haseł po jakich trafiono w moje skromne progi ;)

ciało mężczyzny wrażliwe punkty
ekhm...

domki dla owadów
mam nadzieję że nie chodziło o moje włosy...

spirulina w zanetach
żanetach zanetach zanętach.... co za różnica? ;) oj trzeba pisać po polsku
chciałaby zobaczyć minę pana, który chciał po prostu pojechać na ryby a znalazł mojego bloga i wie że może sobie zrobić maseczkę ;)

kolory długich włosów
nie miałam pojęcia że kolory krótkich i długich włosów czymś się różnią

anwen
niestety zły adres, ale swoją drogą, chciałabym mieć takie włosy ;)

macerat z octu na włosy
takiego połączenia nie próbowałam, olej + ocet? no nie wiem czy by to zadziałało :)

maseczki ochronne theory merlin
Merlin! no jasne! To taki czarodziej był. więc kto wie? może i maseczki potrafił zrobić.

biokap 8.64
???

szampon hipp ocet
no ok, tylko po co?

babydream sukienki
czyżby rossman chciał stworzyć markę ubrań?

juglans regia shell oil
i za chorobę nie wiem o co chodzi..

olejowanie wikliny
o tym niestety nic nie wiem ;)

piękne włosy
bardzo mi miło :))



A jak tam u Was hasła dziewczyny?


Pozdrawiam
Żan

13 komentarzy:

  1. hmm....Juglans regia to orzech włoski, shell oil to olej ze stacji shell-a:) czyli, że w shellu leją olej z orzecha włoskiego :???

    ;) macerat z octu - ktoś ma pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahah ^^ olejowanie wikliny???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciało mężczyzny wrażliwe punkty - czyżbyś była specjalistką w znajomości tematu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli dobrze pamiętam, to biokap to farba/henna. Ale się mogę mylić ;)

    U mnie kiedyś było hasło: stłuczona wódka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozwiązujesz takie problemy? ;) miałabyś sporo chętnych jakbyś znalazła rade na stłuczoną wódkę xD

      Usuń
  5. u mnie aż tak śmiechowych nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te śmieszne wyszukiwania są moim hitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka drobnostka a ile razy się nieźle uśmiałam :D
      inna sprawa że mi dużo nie trzeba do śmiechu ;)

      Usuń
  7. Te poszukiwania mnie zawsze rozbawią ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)