kropkowa Delia nr M06

Ja wiem, że przesadzam ostatnio z lakierami - ale to wszystko przez Kascysko i Kav z wątku w którym się udzielam - ciągle kusza jakimiś nowościami, edycjami limitowanymi czy po prostu same z siebie znajdują takie oto cudeńka jak ten dzisiejszy.

Same zobaczcie:

Już sam w buteleczce prezentuje się super - a na paznokciach to bajka!;) no przynajmniej moja...


Na moich paznokciach widzicie 3 warstwy tego cudaka - ponieważ chciałam mieć jak najwięcej drobinek ;).
Lakier nakłada się bez żadnych problemów, pędzelek nie jest ani za szeroki anie za wąski.
Wysycha szybko i wytrzymuje 3 dni bez odprysków (czyli tak standardowo).


Nie miałam problemu ze zmywaniem go - albo miałam farta, albo on jest taki fajny xd.


Co mi się najbardziej w nim podoba? To że każdy paznokieć jest inny!

Miałyście go?
Jak się sprawdził?

Pozdrawiam
Żan

30 komentarzy:

  1. ja właśnie myślałam, że taki będzie lakier Lovely Blink Blin, a tu same błyskotki :/ myślę, że taki lakier by lepiej wyglądał na długich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak, ale ja takowych nei posiadam i nie mogę mieć ;)

      Usuń
  2. Niestety nie miałam ale efekt daje ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak go mam na pazurkach nie mogę przestać na niego patrzeć xd

      Usuń
  3. ciekawy efekt,
    takiego lakieru jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę ze nie mój gust lakierowy - może na ciemniejszy jako top by mi bardziej przypadł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle, że on sam w sobie daje kolor, nie jest topem, więc nie wiem czy by dało rade w ten sposób

      Usuń
  5. Oj nie miałam, w ogóle słaba lakierowo jestem;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też xd dopiero teraz dziewczyny wszystkim kuszą i jeszcze mi kupują ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładny efekt :) Faktycznie to jest super ze każdy paznokiec inaczej wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo ładny, ale generalnie nie przepadam za brokatem na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki zimowy ten lakier :))

    Znów mi się posty nie wyświetlają Twoje na bieżąco ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och nie, to ja już nie wiem co można z tym zrobić :(

      Usuń
  9. Przypomina mi JJ z Golden Rose, śliczny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny! Nigdy się z nim nie spotkałam, super się prezentuje, aż zachciało mi się pomalować pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jest śliczny ;)
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie przeglądam blogi i robię listę zakupów w rossmannie,
    lakier jest piękny i ląduje na ciągle wydłużającej się liście :P

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda bardzo uroczo :) pasuje na sylwestra lub karnawał

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczy kolor, jednak ja wole bardziej jednolite :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękny lakier! jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki sam kolor :))
    Super efekt i ta "niepowtarzalność" wzoru na każdym paznokciu - jak dla mnie również bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)