Włosy w maju

Hej! Jak tam?
W tym miesiącu pośpieszam z pokazaniem włosów, ponieważ wreszcie poświęciłam im trochę więcej uwagi, a wstyd mi za to jak wyglądały w tamtym miesiącu... Ja nie wiem jak mogłam je tak zaniedbać, aż mi głupio, że jeszcze musiałyście na tą masakrę patrzeć. Przepraszam Was za to.

W tym miesiącu włosy prezentują się lepiej, a będą jeszcze lepiej (mam nadzieję). Wreszcie na stałe porzucam suszarkę, więc znów będą mogły schnąć tak jak lubią - same.
Dodatkowo chyba powrócę do mycia odżywką, ale to dopiero w planach.
Znów też zaczynam zabawę ze stylizacją, może teraz znów zaczną współpracować? :)

Ale już nie przedłużam! Oto moje włosy:



Te odstające we wszystkie strony włosy na górze to moja młodzież najdroższa - skończył mi się olej sezamowy i nie mam czym ich ujarzmiać, zresztą on już też nie do końca dawał radę ;)

No nic, będę kombinować :).

A tymczasem opowiadajcie jak się trzymają Wasze włosy w tym miesiącu :)


42 komentarze:

  1. mam nadzieję, że moje też kiedys osiągna taką długośc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W maju? Jak to on się dopiero zaczął, szalona haha :))
    Ale loczki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stan włosków o niebo lepszy od tamtego miesiąca. Widać, ze są dociazane, nie muszą się, dobrze nawilzonr. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, brak czasu dla lokofal to nie najlepszy pomysł ;)

      Usuń
  4. Kochana post Ci się opublikował pod data 26 kwietnia, chyba nie celowo? :)
    I na stronie głównej wyświetla się jako 3 w kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, już zaktualizowałam, ostatnio ciągle mi się tak robi :/

      Usuń
    2. Też tak czasem mam :/

      Usuń
  5. Przepiękny skręt! :) Ja dzisiaj porządnie oczyściłam włosy szamponem z SLS z nadzieją, że teraz zacznę się bardziej stosować do pielęgnacji kręconowłosych i może jakieś tam loczki mi się pojawią (bo ponoć moje włosy mają potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne sprężynki :)
    U mnie też dużo młodzieży, ale jakoś specjanlie z nią nie walczę - niech sobie rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciała tylko troszkę nad nią zapanować ;)

      Usuń
  7. Ja w moich włosach zaczynam już wygladać jak dziewczynka z filmu "Ring", wiec wszystko zgodnie z planem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie stan włosków się poprawił - oby ta dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie lepiej wyglądają niż w tamtym miesiącu - ja już praktycznie od roku suszarki nie używam chyba że już mnie przyciśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się myje włosy rano to suszarka się przydaje gdy zimno ;)

      Usuń
  10. uwielbiam Twoje włosy<3 no i ile młodzieży!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skręt się zdecydowanie poprawił ;)
    Moje ostatnio są jakieś spuszone, nie mogę sobie z nimi dać rady ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś musi być na rzeczy z pogodą bo moje też wariują...

      Usuń
  12. Piękne włoski,loki sa takie sprężyste :)
    Pozdraiwma

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech..... normalnie mogę tylko pozazdrościć.... Cudne, to mało powiedziane....

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna masz te loczki. Muszę się im przyjrzeć z bliska. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze marzyłam o tym żeby mieć kręcone wlosy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny skręt :) Kolor włosów bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na olej sezamowy mam uczulenie, ale na włosy sprawdzał się świetnie, niestety zaginął w czasie przeprowadzki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. patrzę na Twoje włosy i zadaję sobie pytanie - czemu ja jeszcze nie odrzuciłam prostownicy? śliczne te Twoje fale!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te Twoje włosy, a młodzieży to trochę u Ciebie się nagromadziło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki skręcik ładny mają! :)
    Ja nie suszę już od kilku lat- no chyba, że w awaryjnych sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)