Słoneczny pocałunek

Hej!
Całkiem niedawno pokazywałam Wam moje mydełka z Lawendowej Farmy, które oczarowały Was (tak samo jak mnie) swoimi nazwami. Dziś pora na opisanie jednego z nich!

 
To takie słoneczne, wakacyjne mydło: żółte jak słońce, (olej rokitnikowy) z refleksami nagietka, lekko cytrusowe, ale jednocześnie miętowo orzeźwiające-taki dokładnie słoneczny pocałunek lata, nawilżający i  natłuszczający skórę. Koniecznie weź je z sobą na wakacyjną przygodę….


Skład: zmydlona oliwa z oliwek, woda, zmydlony olej kokosowy, zmydlony olej palmowy, zmydlony olej rycynowy, zmydlone masło shea, olejek eteryczny miętowy, olejek eteryczny lemongrassowy, olej rokitnikowy, płatki nagietka, *limonen, *linalol, *cytral, *geraniol - * Występują naturalnie w olejkach eterycznych
Ingredients (INCI): Saponified Olive Oil (Sodium Olivate), Aqua,  Saponified Coconut Oil (Sodium Cocoate), Saponified, Saponified Castor Oil (Sodium Castorate), Saponified Shea Butter (Sodium Shea Butterate), Mint (Mentha arvensis) Leaf Oil, Lemongrass (Cymbopogon schoenantus) Oil, Seabuckthorn (Hippophae rhamnoides) Berry Oil, Calendula (Calendula officinalis) Petals,  *Limonene, *Linalool,  *Citral, *Geraniol - * Występują naturalnie w olejkach eterycznych


Moja kostka jest w wersji mini, czyli zamiast 100 g mam 50 g.
Wynika to z faktu, że nie potrafiłam się zdecydować, które mydełko chcę najpierw przetestować, więc wolałam kupić więcej a mniejsze ;).

Co mogę opowiedzieć o tym mydełku?
- tworzy aksamitną, otulającą pianę
- nie wysusza skóry, ale też jej nie nawilża
- świetnie spisuje się do higieny intymnej
- ciało jest czyste i pachnące
- nie pojawiały mi się krostki (trądzikowe) na plechach gdy się nim myłam
- jest dobre do mycia twarzy - dobrze oczyszcza, nie podrażnia, nie piekły mnie po nim oczy
- zabiera nas z powrotem w letni, cudowny czas! Ten zapach jest magiczny, niby taki prosty, cytrusowy, ale przebija się coś więcej! Świeżość, radość, energia!
Na dodatek zapach pozostaje długo w łazience po kąpieli.

Jestem pod wrażeniem tego mydełka! Takie maleństwo, a tyle sprawiło mi radości...

Znacie? Lubicie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)