THE "ME TIME" TAG - poznjacie mnie trochę!

Hej!
Do dzisiejszego TAGu zostałam nominowana przez Olę z bloga Kosmetyki Pani Domu . Ucieszyłam się z paru powodów:
po pierwsze - bardzo lubię blog Oli i cieszę się, że chce mnie lepiej poznać
po drugie - dawno, dawno nie było u mnie jakiegoś tagu, a uważam je za ciekawe przerywniki w recenzjach
po trzecie - sam tag jest bardzo przyjemny i lekki, a można się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy :)

A więc do dzieła!


1. Co oglądasz lub czytasz podczas swojego "czasu dla siebie"?
Sporo tego, ale powymieniam ;). Oglądam seriale: Kości, Pamiętniki Wampirów, Gotham, Dwie spłukane dziewczyny czy Teorię wielkiego podrywu
Czytam: wasze blogi :D, ale nie tylko, wiecie, że kocham czytać książki i to absolutnie wszystkie - no może nie wszystkie, przyznaje - nie przepadam za opowieściami o obcych itp...

2. Co masz na sobie podczas "czasu dla siebie"?
Najczęściej spodnie dresowe lub getry a do tego jakaś luźna bluzka - mam cały zestaw męskich t-shirtów (t-shitów xd) jeszcze z czasów gdy mój szwagier pracował w mediamarkt i dostawali różne gadżety do filmów. Tym sposobem mam t-shirty z władcą pierścieni, to nie tak jak myślisz kotku, tylko taniec, joker ;). Służą mi one właśnie w wolnym czasie i jako pidżamy - bo takiej typowej nie posiadam.
 
3. Jakich produktów kosmetycznych używasz podczas czasu dla siebie?
Czas dla siebie jest czasem spa bardzo często, a więc w ruch idą: peelingi, maseczki, kąpiele dla stóp, balsamy, balsamiki itd. Dodatkowo podcinam wtedy końcówki, często nakładam jakąś maskę na głowę - ogólnie wszystko co najlepsze :).

4. Aktualnie ulubiony lakier do paznokci to..
Cały czas kocha snow dusty lovely i poluje na srebrnego... Jeśli chce ktoś sprzedać ja bardzo chętnie kupię! bardzo, bardzo!

5. Co jesz/pijesz gdy masz czas dla siebie?
Często właśnie wtedy robię sobie kawkę - ponieważ jest to dla mnie napój właśnie taki do odpoczynku, nie potrzebuje kawy by funkcjonować, nie pije jej codziennie tylko tak właśnie w takich chwilach dla siebie lub gdy sobie siedzimy z moim W. (robi najlepszą kawę na świecie!).
Ale równie często parzę sobie herbatę w wielgachnym kubku!

6. Aktualnie ulubiona świeczka to?
Nie posiadam czegoś takiego ;). Uwielbiam otaczać się zapachami, nie mam ulubionego, wszystko zależy od nastroju...

7. Czy kiedykolwiek miałaś czas dla siebie 'na zewnątrz'?
Hmm... chyba w wakacje.. ale nie jestem pewna bo 'na zewnątrz' zawsze jest coś do zrobienia :). A to owoce, a to warzywa, a to grabienie, a to spacer z psem, a to odśnieżanie i tak w kółko...

8. Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?
Nie, nigdy, zawsze ciągnęłam kogoś jeszcze...Lubie po wyjściu z seansu o nim porozmawiać a jak bym poszła sama to co ja bym ze sobą zrobiła? xd chyba zaczęłabym obcych ludzi zaczepiać...

9. Ulubiony sklep online?
Nie mam takiego. Lubię parę, ale żaden nie jest moim hitem. Często robię zakupy w Lawendowej Szafie, lubię Minti - ale szkoda, że nie mają możliwości odbioru osobistego... Teraz polubiłam iwos za sprawą Anuli :*. Obiecuje, że jak znajdę ulubiony sklep to dam Wam znać :).

10. Coś do dodania? Co jeszcze robisz podczas swojego 'czasu dla siebie'?
Aktualnie robię bombki ;) A tak poza tym poświęcam się swojemu chrześniakowi - uwielbiam jego uśmiech!
W niedzielę pozwalam sobie za to na kąpiel w wannie...
Albo piekę - to też niezły sposób na wolny czas :).

I to by było na tyle :).
Jestem bardzo ciekawa co Wy robicie w wolnym czasie, tak bardzo, że aż pozwolę sobie parę z Was nominować. ;)

A więc.. zapraszam do zabawy:
Anię z bloga naturalnazakupoholiczka.blogspot.com - chcę wiedzieć o Tobie coś nowego ;p
Agę z bloga http://kobiecylajfstajl.blogspot.com/ - dawno się nie widziałyśmy, chcę wiedzieć co porabiasz :)
Patrycję z bloga http://pat-and-her-little-world.blogspot.com/ - bo wizaż to za mało by wiedzieć co porabiasz ;)
Lil z bloga  http://liloddiette.blogspot.com/ - jakoś tak ostatnio rzadziej u Ciebie bywam, a chcę wiedziec co się dzieje :).

i każdą z moim czytelniczek, która chce wziąć udział w zabawie! Będzie mi bardzo miło :)

Jak spędzacie swój wolny czas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)