Post upominkowy

Hej Kochani!
W poniedziałek opisałam Wam jak wspaniale spędziłam czas w gronie blogerek świętując Międzynarodowy Dzień Blogera. Pora, bym pokazała, co z tego spotkania przywiozłam :)

Wszystko razem:

1. Woski, tealighty i świece od Party Lite

2. Kosmetyki Soap&Glory od GlamBeauty z cudownym liścikiem!

3. Ciekawostki od Blisko Natury:




















4. Zestawod Catrice:

5. Wspaniała paczuszka od Kremdlamnie:

6.  Mydełka od The Secret Soap Store:

7. Kosmetyki od A-derma i mini zestaw od Ducray:

8. Mineralny brązer od Vita Liberata:

9. Sławiony wszędzie szampon od Bioxsine:

10. Cuda od Yasumi:

11. Zestaw od Cederroth:

12. Urocze słodkości od Chocolissimo:

13. Ekskluzywny zestaw od Muse Cosmetics:

14. Kupony rabatowe do Zalando:

15. Bielizna od Onlyher:

16. Zestaw pachnących próbek od Harmonique:

17. Karta podarunkowa od forever - young:





18. Zapas pumeksów na co najmniej rok od Pumice:


19. Wielka paczka od InfoPlus:

20. Paznokciowa paczuszka od Ongles:

21. Los z loterii od Coqlila:

22. Butelka BPA free od Equa Polska:

23. Prezent od Diamond Cosmetic:

24. Piękna paczka od Skarby Syberii:

25. Bon zakupowy do Incarico:

26. Gadżety od ŚlubneZakupy.pl:

27. Pachnący prezent od Eweliny :*
od razu zabrał mi je tata....
Serdecznie dziękuję wszystkim firmom, które postanowiły obdarować nas tymi pięknymi prezentami!


Czego jesteście najbardziej ciekawi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)