Nowości!

Hej, hej!
Dziś będę się chwalić! A co, dawno nic nowego Wam nie pokazywałam :) A ostatnio los się do mnie uśmiechną i zrobiłam małe zakupy, więc wreszcie mam co Wam pokazywać!

Na początek - wygrana u Kosodrzewiny. Wreszcie mam okazję lepiej przyjrzeć się marce Pat&Rub! Bardzo mnie to cieszy :)


Potem małe zakupy na IWOS - jak widzicie ostro wzięłam się za poszukiwania naturalnego deo:


I na koniec wygrana u Anuli i wykorzystany od razu rabat na zakup dezodorantu Theo od Douces Angevines. Zobaczcie jak pięknie zapakowana była przesyłka:


A i jeszcze przesyłka od Ani z odlewkami! Zbieram materiał na nowy post z serii Mini recenzje :)

Coś Was zainteresowało?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)