Sylveco dla dzieci nie tylko dla dzieci ;)

Hej!
Dziś przyszła pora bym pisała Wam pewną oliwkę, która bardzo przypadła mi do gustu. Z resztą nie tylko mnie :)


Znacie moje zamiłowanie do sówek - no i proszę :) Sylveco idealnie trafiło w mój gust i od kiedy tylko zobaczyłam tą serię dla dzieci wiedziałam, że będzie moja! Jak na razie z 4 dostępnych produktów mam 2 - szampon i oliwkę, którą Wam dzisiaj przedstawię.
Miałam też próbki kremu, fajny był, ale jakoś nie mam ochoty na całe opakowanie, przynajmniej nie dla siebie ;)


Oliwka od Sylveco jak widzicie zapakowana jest w białą, prostą, plastikową butelkę. Zamknięcie jest szczelne, ale nie uszkadza paznokci ;) Grafika jest bardzo ładna (sówki!), kolorystyka zgrana :)
Wszystkie informacje jak zawsze zawarte są na butelce.

Oliwka jest bezzapachowa (przynajmniej dla mnie), ma żółty kolor i ciekawą konsystencję jak na tego typu produkt - mianowicie jest żelowa. Ułatwia to bardzo aplikację - oliwka nie ucieka, nie cieknie po palcach i butelce zatłuszczając wszystko wkoło, łatwiej się ją też rozsmarowuje, a masaż jest prawdziwą przyjemnością :)

Wchłania się też szybko, pozostawiając nawilżoną i miękką skórę na długo.
Świetnie sobie radzi z podrażnieniami - miała chrzest bojowy gdy mój chrześniak miał biegunkę, cała dupka czerwona, piekąca, nie dawał nawet podmuchać, nic... Płacz niesamowity, ale polałam mu tą oliwką, gdy tylko zaczęła się wchłaniać widać było że przyniosła mu ulgę. Jak wcześniej nie mógł się ruszyć bo każdy ruch powodował ból, tak wtedy znów zaczął chodzić. Pomoc jej była nieopisana. Następnego dnia z czerwieni podrażnienie przeszło w bardzo delikatne zaróżowienie. Brawa!


Skład:
Olej sojowy,  Olej ze słodkich migdałów,  Oliwa z oliwek,  Olej słonecznikowy,  Wosk pszczeli,  Betulina,  Witamina E 

Jak zwykle u Sylveco - skład idealny i prosty. Nic tu nie znalazło się przypadkowo :)
Olej sojowy - odbudowuje naturalną barierę ochronną skóry, łagodzi stany zapalne, przyśpiesza gojenie podrażnień
olej ze słodkich migdałów - olej neutralny, łatwo wnika w skórę, dobrze nawilża, wygładza i zmiękcza skórę
oliwa z oliwek - pielęgnuje podrażnioną skórę
olej słonecznikowy - posiada właściwości regenerujące
wosk pszczeli - doskonale natłuszcza, stanowi barierę ochronną i zapobiega wysuszaniu skóry, wykazuje działanie bakteriobójcze
betulina - ma cały ogrom pozytywnych działań: przeciwutleniające, przeciwnowotworowe, immunostymulujące i przeciwzapalne, przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze, antyalergiczne i jeszcze wiele, wiele innych!
witamina E - pomaga w leczeniu dolegliwości skórnych.


Na prawdę, z całego serca polecam!
Cena: ok 29 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)