Let Me Out + prośba

Hej Kochani!
Dziś post w trochę innym klimacie, ale wiecie - są wakacje, trzeba popisać trochę o przyjemnościach, a nie tylko kosmetyki i kosmetyki ;). Ciekawa jestem czy znacie zabawę, którą Wam dziś przedstawię! 

Let Me Out to zabawa polegająca na ucieczce z pokoju, w którym jest się zamkniętym. Każdy z pokoi jest specjalnie zaaranżowanym miejscem, w którym ukryte są zagadki, szyfry, kłódki i klucz do drzwi wyjściowych. Ten ostatni to właśnie nasze zadanie, musimy do niego dotrzeć, ale by to zrobić mamy tylko 45 minut. Mówię tylko bo czas leci jak szalony! Pierwsze 20 minut mija na przeszukiwaniu pokoju ;) Mówię Wam czyste szaleństwo, ale jakże przyjemne!

https://www.facebook.com/letmeoutlublin/photos/a.727181320718289.1073741848.536252543144502/727182327384855/?type=3&theater

My z W. byliśmy na Szatni Tytanów, jednak w każdym mieście znajdują się różne pokoje i żałuję, że do niektórych nie mam dostępu! Dla przykładu możecie się znaleźć w Krainie Czarów, na Bezludnej Wyspie, w Kasynie, na Stacji Kosmicznej i wiele, wiele innych!

Miasta gdzie można się bawić macie dostępne TUTAJ.

A teraz pora na prośbę, której oczywiście nie musicie spełnić, jednak byłoby mi bardzo miło. Zdjęcie jest linkiem do FB gdzie trwa głosowanie dzięki któremu można wygrać darmowy karnet na kolejny pokój. Nie ukrywam, że bardzo chciałabym go zdobyć, więc jak? Pomożecie?

Kto już był? Jak wrażenia? Ja jestem zachwycona!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)