Zostań Mikołajem Dyplomowanym

Tak, wiem, że trochę za wcześnie ruszam z akcją Blogmas! Ale uwierzcie mi, mam ważny powód. Wyzwanie pierwsze dotyczy listu do świętego Mikołaja i ja postanowiłam w tym roku nie dzielić się swoim, ale zwrócić Waszą uwagę na innych... 


Stowarzyszenie Sursum Corda stworzyło akcję Zostań Mikołajem Dyplomowanym. Dzięki niej MY możemy poczuć się jak prawdziwy Mikołaj i otrzymać za to dyplom (jest się potem czym pochwalić ;)), a co najważniejsze pomóc potrzebującym! Wywołać na czyjejś twarzy uśmiech. Nie musimy wcale spełniać wszystkich życzeń napisanych w listach, możemy tylko część, albo przelać sumę jaką uważamy na konto fundacji a oni wydadzą ją najlepiej...

Są dzieci, które bardzo potrzebują spełnionych marzeń i wiary w Mikołaja. Ta wiara dodaje sił w walce z chorobą i niepełnosprawnością. Rodzice naszych chorych, małych Podopieczny często stają przed dylematem - kupić leki, zapłacić za rehabilitację - czy spełnić marzenie ukochanego dziecka? Wspólnie z Wami chcemy rozwiązać ten dylemat. Zapraszamy Was do do magicznego świata Mikołaja, gdzie radość wybucha
w sercu dziecka i każdego Mikołaja. Przekonaj się !
Namów przyjaciół, rodzinę, klasę i przygotujcie razem mikołajową paczkę lub spełnijcie wybrane marzenie.
To wystarczy, żeby zostać dyplomowanym Mikołajem.
Co zyskujesz ?
  • Radość – bo sprawiasz komuś radość !
  • Dumę ze spełnienia naprawdę dobrego uczynku
  • Potwierdzenie nieziemskich kwalifikacji (każdy Mikołaj otrzyma od nas pamiątkowy DYPLOM)






Czasu na pomoc jest mało, do 4 grudnia rzezy powinny dotrzeć do Stowarzyszenia. Dlatego też napisałam o niej wcześniej. To jak pomożecie tak jak ja? Dzieci proszą Mikołaja, jednak zostać możesz nim TY!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)