Nowości - PourL'amour

Hej!
Dziś chciałabym Wam pokazać moje najnowsze cudeńka w kolekcji mydełkowej, którymi skutecznie pokusiły mnie dwie cudowne osóbki - Anulka i Naturalna Dusza :*. Dziękuję Wam za to bo mydełka od pierwszego wejrzenia mnie w sobie rozkochały!
Od chwili gdy otworzyłam karton byłam zachwycona. Pani Barbara na prawdę wie jak zadbać o klienta!
Zresztą same zobaczcie:


Od razu po otwarciu kartonu widzimy mydełka zapakowane nie w jakieś tam folie bombelkowe - nie! W porządną, ekologiczną torebeczkę z logo sklepu - swoją drogą pięknego logo! Możemy je podziwiać nie tylko na torbie, ale też na każdym mydełku - cudo!


Ale przejdźmy do zawartości! A jest jej sporo:


Oprócz zamówionych przez siebie:
- amfa
- dakar
- mango&brzoskwienia
- jeżyna
- piżmo

dostałam próbkę tweed i kawowego <3


Każde mydełko zapakowane jest w oddzielną torebeczkę, otoczone kolorem + do każdego mydełka dodana jest jakaś złota myśl - pokażę je Wam na pewno gdy będę recenzować mydełka! Bo już po zapachach czuję, że warte będą recenzji.


Oprócz mydełek w pudełku znalazłam jeszcze cudną wizytówkę/ulotkę:


Ja czuję się oczarowana! Jakbym wkroczyła w świat Krainy Czarów - bogactwo barw, zapachów, wytłoczenia na mydełkach... Nie mogę się doczekać kąpieli z nimi!

Za każde mydełko zapłaciłam 6 zł - aż żal ich nie kupować!
Jeśli też macie na nie ochotę polecam zajrzeć TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)