Moja mini kolekcja lakierów do paznokci

Hej!
Dziś będzie post tylko i wyłącznie pokazowy. Rzadko pokazuję Wam swoje lakiery do paznokci z prostego powodu - ma ogromny problem ze skórkami i moje paznokcie to króciaki, ponieważ do pracy z pacjentami nie mogą być długie.
A ponieważ w ostatniej przesyłce od Marysi dostałam wzorniki do lakierów do paznokci (tak to się nazywa? xd), więc pomyślałam, że skorzystam z okazji i pokażę Wam swoją kolekcję :).
U mnie ma się zmieścić w pudełeczku po shiny boxie, jak się coś nie mieści, robię przegląd i oddaję te, których nie używam :). Przy niektórych lakierach znajduje się KLIK do recenzji na blogu :)

A teraz do rzeczy, pokazuje moje cudaczki:


A teraz już po kolei:
- One Colour exclusive nr 87
- Rimmel Rita Ora, Dont be shy
- Rimmel Rita Ora, Lets get nude

- lakier z H&M, Copper
- Wibo, glamour nails, numerek się starł...
- Glazel, Chili nr 41

- Pease, 349
- Softer, 65
- Joko, J 169

- Pease, 381
- Lemax maczkowy
- Softer, Crazy Colours 22 KLIK

- Cleme, 101
- Vipera, high life 822
- Miyo, mini drops, 92

- Joko, new vintage, 206 Be elegant
- Vipera, Jumpy, 161 KLIK
- Avon, Gel finish (brak numerka)

- Virtual, Fashion mania, 159
- no name
- Softer, Crazy coloursm 17

- Holographic, 02
- Golden Rose, Jolly Jewels 116
- Lemax, Galaxy topper nr 4

- Essence, glitter topper, 08 troy
- Vipera, polka, 68
- Lovely, Snow Dust nr 2

- Lemax maczkowy szary
- Lemax Hot mini
- P2, sand style, 010 adorable
- Lovely, Snow Dust nr 1

- Goden Rose, sweet color, 44
- Colour Alike, 503 o w bombke
- Mollon PRO, 3


- Morgan Taylor, New School Nude
- IsaDora, 80 pink crystals

Nie zmieściły się na wzornikach:
Mleczny Lemax
Life 24
Vollare Colorado

 A tutaj chciałam jeszcze pokazać jak mniej więcej prezentują się te moje topy brokatowe na kolorze:

 Znacie coś z mojej kolekcji?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)