No to JUMPY!

Dziś chcę wam przedstawić jeden z moich ulubionych lakierów do paznokci - JUMPY nr 161.
Mam do niego sentyment, ponieważ dostałam go na 18od jednej z koleżanek :)

Oto on:



(ciężko mi było uchwycić kolor - to taki pastelowy fiolecik, nie wpada w niebieski tak jak to pokazują zdjęcia...)

Lakier ma malutką buteleczkę (5,5 ml) i mi to pasuje, wiem że mi nie wyschnie i kiedyś go zużyje :)
A jak już jesteśmy przy wysychaniu... to schnie bardzo szybko jak wszystkie lakiery Vipery którymi miałam okazję pomalować paznokcie. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy. Lakier nie odpryskuje, po dwóch dniach ścierają się delikatnie końcówki.

Ogólnie rzecz biorąc - przyjemniaczek z niego!

Miałyście jakiś lakier Vipery z tej serii?

Pozdrawiam
Żan

24 komentarze:

  1. Fajnie zmienia kolor w zależności od światła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie tylko tak na zdjęciach ten kolor taki nieuchwytny...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. najlepsze że ja też nie, nie mam pojęcia skąd koleżanka go wytrzasnęła ;)

      Usuń
  3. Nie miałam, kolor ma cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Jumpy mam nr 164 oraz 165 i też bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie miałam nadzieję, że przywołam nim trochę słońca ;)

      Usuń
  7. z tej serii mam jednego miętuska ciężkiego w obsłudze, ale Twój kolorek boski!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wygląda,niestety nie umiem u mnie na takowe trafić

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam ich, ale miałam podobny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory. kojarzą mi się z kwiatami bzu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwa lakiery z Jumpy, ale jeden w sumie oddałam do wymiany bo mam trzy podobne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek śliczny, o serii wcześniej nie słyszałam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny letni kolorek :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)