Chwile tygodnia IV

Hej, chcę was przeprosić za kilkodniową nieobecność - niestety nie miałam laptopa, więc nie miałam skąd do was pisać - mam nadzieję że wybaczacie i nadal będziecie do mnie zaglądać :).

I chwalę się! Zaczęłam wreszcie pić wodę, a dokładniej 1,5 l, tak więc teraz na mieście zobaczyć mnie można tylko z butelką w ręce ;)

W tym tygodniu byłam trochę zaganiana, mimo ciągłych praktyk malowałam siostrze pokój (a więc oto ja - nadworny malarz, życzy ktoś sobie mnie nająć? nieźle mi to wychodzi ;))


Nie dałam tez poczcie wytchnienia - co dziennie była jakaś przesyłka

z lewej - przesyłki reklamowe
z prawej - wymianka wizażowa i bańki chińskie (o których już niedługo!)

Wybrałam się tez na małe zakupy

lakier dla mamy, pianka dla mnie i dla niej

I bym zapomniała - odwiedziłam bibliotekę wreszcie! Patrzcie ile przytargałam ;)


 Zaczęłam też na nowo suplementem Vitalsss, ciekawa jestem jak poradzi sobie bez siemienia :)


Jestem bardzo ciekawa jak minął Wasz tydzień! Coś ciekawego się wydarzyło? :) obiecuje że po nadrabiam zaległości.

Pozdrawiam
Żan




27 komentarzy:

  1. Ile książek !! <3 Super przesłeczki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tydzien pełen wrażen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zabiegany tydzień :) Ja Cię wynajmę, ale bym miała ładny pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostałam 39-stopniowej gorączki. W dniu zakończenia roku szkolnego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko, a jak się teraz czujesz?

      Usuń
    2. zdecydowanie lepiej niż wczoraj, ale gorączka nadal się trzyma :<

      Usuń
  5. Ale będziesz miała czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale książek wzięłaś ;) i bańki są :) mam te same

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo książek ;p Też chyba zacznę brać ten suplement ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh czemu u mnie w bibliotece nie ma takich świetnych książek? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. oj widzę, że miałaś dużo wrażen w tym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "herbatniki z Jagodami" super książka!

    OdpowiedzUsuń
  11. ile książek :O
    u mnie w czerwcu dużo przeczytanych i teraz tez planuję dalej czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ostatnie tytuły szczególnie King moja półka czytelnicza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na razie moje trzecia książka kinga, a do cobena robie podejście nr 2 bo miałam już jakąś jego i mnie znudziła ;)
      a lbie czasami sobie coś lekkiego wrzucić, stąd też ta góra :D

      Usuń
  13. hheeh ja już dawno nie czytałam...zwykłe lenistwo mnie ogarneło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham czytać i tęsknie do tego strasznie podczas roku akademickiego, wtedy nie czytam bow iem ze zamiast się uczyć bym pochlaniała książki właśnie ;)

      Usuń
  14. Nono, sporo masz do czytania:) I zakupy fajne Pani malarko;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. hooooooHooo - ale smakołyki (książki) - w mojej bibliotece remont :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż tych książek!
    Ja też w tym tygodniu muszę się wybrać i zaopatrzyć w trochę książek.. Przed wyjazdem chce sporo wypożyczyć więc planuję 2 wizyty (jakby przy pierwszym podejściu nie znalazło się nic godnego uwagi) ;)

    Widzę fach już jest, teraz tylko czekać na klientów ; p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę nadrobić trochę zaległości w czytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo ile książek :)
    Pierwszą na samej górze czytałam :D
    A napisz koniecznie coś o książce Cobena ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi calutki tydzień (a właściwie dwa) minął na nauce do egzaminu licencjackiego. Teraz nadrabiam zaległości blogowo-youtubowo-ksiązkowo-filmowe:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)