TAG: Bez czego nie możesz się obejść?

Chciałam w tym TAGu wziąć udział nawet jakby mnie nikt nie otagował, na szczęście zrobiła to axi_1099.
Dziękuje Ci bardzo!


Zasady:
Wymieniamy 5 kosmetyków bez których nie możemy sobie wyobrazić życia, które są nam koniecznie i nieodwołalnie potrzebne ;) Wybór uzasadniamy. Następnie tagujemy co najmniej 5 blogerek. Pamiętamy o bannerku ;).


A więc... Co mi jest niezbędne do życia?
1. Żel miceralny z biedronki :) kocham go, uwielbiam myć nim twarz, a teraz myję też nim plecy na których pojawił się trądzik - działanie jest super!
2. Balsam do ciała - moja skóra na ciele jest sucha, więc ciągle się czymś smaruje, aktualnie Isana z granatem
3. Kosmetyki do włosów - wszystkie! uzależniłam się od włosomaniactwa :)
4. Coś do kąpieli - obojętnie czy sól,  żel, płyn, olejek, zioła itd. Cokolwiek - to mój idealny relaks!
5. I ostatnio nie mogę sobie poradzić bez maseczek do twarzy, nie wiem co mnie napadło ale najchętniej bym codziennie jakąś nakładała :).

Nie wymieniałam antyperspirantu i pasty do zębów bo to chyba oczywiste ;)


Chciałabym zaprosić do zabawy:
1) Kathy Leonie
2) Kosmetyczne rewolucje
3) Lenę
4) Cinnamonne's Beauty Corner
5) Rudą Rudość


Pozdrawiam
Żan


13 komentarzy:

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)