Pietruszka w roli głównej

Latem pocimy się bardziej, co tu kryć, więc by dać naszej skórze trochę ukojenia, zamiast używania drogeryjnych kosmetyków wypróbujcie pietruszkę!


Odświeżający tonik pietruszkowy
Składnik:
1 szkl wody
1 szkl posiekanej natki z pietruszki

Posiekaną pietruszkę zalej wrzątkiem, następnie odstaw do wystygnięcia, odcedź, przemywaj twarz i okolice dekoltu za pomocą wacika.
Tonik trzymaj w lodówce :).

Naprawdę fajne działanie, skóra jest po nim taka napięta, odświeżona, dodatkowym plusem, jaki zauważyłam była mniejsza liczba wyprysków odkąd go stosuje. 

jedna uwaga, nie stosujemy toniku podczas opalania, natka pietruszki jest fotokumaryną, przez co mogą nam powstawać przebarwienia... także uważajcie podczas opalania :)


Następnym sposobem w jakim możemy wykorzystać pietruszkę jest walka o przyrost.
Sama tego nie sprawdziłam, ale wiele dziewczyn chwali tą kurację. Trzeba dodawać natkę do koktajli owocowych, kanapek lub sałatek.

Ktoś czuje się skuszony przez pietruszkę?

Pozdrawiam
Żan

17 komentarzy:

  1. Z tego, co wiem, pietruszka jest fotouczulająca (zwiększa wrażliwośc na promienie UV), więc nie wiem, czy akurat na lato, ale tak w ogóle pietruszka jest super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwróciłam na to uwagę w poście żeby nie psiukać się jak się wychodzi opalać, ale po powrocie do domu np żeby odświeżyć skórę :)

      Usuń
  2. ja robię tonik z pietruszki gotując ją przez jakiś czas, a później stygnie i jest :D
    Dawno w sumie nie robiłam ;)
    A jeść lubię, czekam aż urośnie mi w ogrodzie i będzie do wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to ja mam wrażenie że jak gotuję to więcej zabijam dobroci :D

      Usuń
  3. nie lubię zapachu pietruszki wiec to nie dla mnie :D
    no na szczęście nie jestes jeszcze ślepa hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A bardzo ciekawe ten przyrost hmmm może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaczęłam robić sobie koktajle narazie owocowe ale myślę nad pietruszką i selerem

    OdpowiedzUsuń
  6. pietruszkę uwielbiam, tonik jest bardzo fajny ale używam tylko wczesną wiosną. Teraz uwielbiam koktajle dodatkiem z natki pietruszki, są pyszne i bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niezbyt lubię pietruszkę, więc podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię jeść natkę pietruszki, jest pyszna i zdrowa :) ale zewnętrznie jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że z pietruszki można zrobić tonik c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ja nie lubię pietruszki... :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)