Wyniki rozdania + podsumowanie :)

Na początek chcę wszystkim podziękować za wzięcie udziału w rozdaniu, bardzo mnie to cieszy.
Mam nadzieję, że osoby, które zaczęły mnie podczytywać dzięki rozdaniu nie zrezygnują i nadal będą tu zaglądać :)


A teraz w skrócie:
Do rozdania zgłosiło się 65 osób
wypełniłam 176 losów

Dla moich spamerek, które często pozostawiają ślad na moim blogu dodałam po jednym głosie
(Kathy z leonem ;), A. (Ruda Rudość) i  Rincewind99)

najczęściej padającą propozycją zmian na blogu był banner i zmiana kolorów na bardziej żywsze... jak widać banner już jest, a nad kolorami się zastanawiam ;)
paru osobom nie spodobali się obserwatorzy na samej górze - mam zamiar to zmienić, umieściłam tam ich kiedy było ich dużo mniej i wtedy nie wyglądało to źle
padło też wiele propozycji o czym mam pisać: książki, filmy i seriale (o serialach już pisałam i nic się tu nie zmieniło, wiec następnego posta nie będzie), co do filmów - nie bardzo się na nich znam, ale mogę zacząć opisywać produkcje na których byłam w kinie, co wy na to?
recenzje piszę często, chcecie więcej nowości, w porządku, tylko muszę trochę podenkowac to co mam ;)
więcej inspiracji - będą! nie dawałam ich za często bo bałam się że nie lubicie takich postów jak widać się myliłam ;)



A teraz wyniki:

Gratuluje! Wysłałam Ci już maila.
Czekam 3 dni na odpowiedź, a potem powtarzam losowanie.


Pozdrawiam
Żan

21 komentarzy:

  1. gratulacje :) no pewnie, że będziemy podczytywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i zazdroszczę zwyciężczyni ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle nie miałam szczęścia :<
    Ale gratuluję zwyciężczyni! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak blisko było mi do wygrania jak przynajmniej twierdzę i się pocieszam;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej! Beznadziejny dzień z jakże miłym zaskoczeniem! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)