Miesiąc dla rzęs

Kiedyś przez dłuższy czas stosowałam olejek rycynowy na rzęsy, ale nie obserwowałam efektów, więc teraz postanowiłam kurację powtórzyć.
Od 05.05 do 06.06 postanowiłam wcierać go w rzęsy.
Jak? palcem :) kiedyś próbowałam szczoteczką po tuszu, ale zawsze go brałam za dużo, zresztą nie potrzeba wcierać olejku w całe rzęsy...
Tak więc, codziennie po zmyciu makijażu/umyciu twarzy  na noc nakładałam olejek.
wyszło mi jakoś 20 dni (czasami po prostu padałam ze zmęczenia i tego nie robiłam)

Dlaczego olejek rycynowy?
Ponieważ (tak, wiem, że nie powinno się zaczynać odpowiedzi od ponieważ xd) jawi się jako specyfik o silnych właściwościach scalających i regenerujących włoski naszych rzęs. Jest to możliwe dzięki zawartości ważnego składnika jakim jest kwas tłuszczowy. To właśnie on wpływa na odbudowę struktury włosków rzęs.

A przynajmniej tak gdzieś kiedyś przeczytałam ;) i chciałam wypróbować to na sobie...

Na co liczyłam?
na porost i zagęszczenie ( to drugie zwłaszcza)

Czy osiągnęłam cel? Same zobaczcie.
Zdjęcia przed:


Zdjęcia po:

Dostrzegłyście jakąś zmianę? bo ja chyba nie ;) może ewentualnie trochę ściemniały?

za to mogę powiedzieć, że odkąd olejuje rzęsy to tak nie wypadają :) - podoba mi się to.
Mam pewien pomysł na dalszą pielęgnację rzęs - ale o tym już niedługo :)


Stosowałyście kiedyś olejek rycynowy na rzęsy? Widziałyście efekty?

Pozdrawiam
Żan

14 komentarzy:

  1. Hmmm nie próbowałam jeszcze olejku rycynowego. Ale ja raczej z rzęsami nie mam problemów bo mam dość długie i gęste :P Ale czytałam ze niektóre dziewczyny go sobie chwaliły.

    OdpowiedzUsuń
  2. truno ocenić po zdjęciach,ale na drugiej serii są dłuuugie i gęste tak czy siak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na gęstości nie widzę aż takie różnicy ale na długości jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja widzę że trochę Ci się wydłużyły jednak:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rzęsy mi nie przypadł uzywalam na brwi i byłam zadowolona już po dwóch tygodniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja chcę zacząc kurację olejkiem i to jakoś niedługo, zobaczymy jak to u mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie po 3-miesięcznej kuracji efekty były mizerne, ale odżywka NeuLash - to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba też nie widzę różnicy:) a olej rycynowy stosowałam, ale zawsze budziłam się z podpuchniętymi oczami, mimo że nakładałam go minimalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widac efekt.. są napewno dłuższe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać efekt! Są dłuższe:) Ja stosowalam olejek ale nie robiłam zdjęc, a ogólnie byłam zadwolona gdyż rzęsy były ciemniejsze i mniej wypadały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam, ale u Ciebie widać efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładną masz firankę rzęs:) Ciężko powiedzieć:)) Właśnie ja się bałam, że efektów nie będzie i z lenistwa nie stosowałam, mimo iż krąży wiele pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba są troszkę dłuższe no i jest ich więcej :D Albo też wydają się gęściejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)