Chwile tygodnia III

Ten tydzień był dosyć intensywny, więc przygotujcie się na mocne zdjęcia (żartuje ;p)

Mimo ciągłych praktyk miałam w tym tygodniu dwa egzaminy - udało się! Sesja za mną, witajcie wakacje!

Złamałam swój czerwcowy ban zakupowy i kupiłam myjdało do twarzy i pleców (trądzik mi się zrobił - kto to widział stara baba ze mnie a trądzik się pojawił?)
pisałam już wam o nim, kupiłam w nowym opakowaniu (wole stare jednak) - skład taki sam

Objadałam się w tym tygodniu:

 

I piłam swoją ukochaną herbatkę rozwijającą!


Dostałam też cudowną, czarną, dłuższą, dopasowaną marynarkę! Już ją kocham :)


A teraz przedstawię Wam moje ostatnie zajęcie przez które zamiast recenzji pojawiały się TAGi ;)
Działka z warzywami:

Skalniak (tu tylko część):



No i niestety w tym tygodniu miała miejsce nieprzyjemna sytuacja - sąsiad we mnie cofnął :/


Żeby nie żegnać się tak przykrym zdjęciem daje wam zdjęcia włosków (robione po nocy ;))


 A jak Wam minął tydzień?

Pozdrawiam
Żan

28 komentarzy:

  1. włosy ślicznie błyszczą :)Masz super działkę ,oj chętnie przychodziłabym tam po warzywa :)a o żelu same dobrocie czytam i byłam dziś w biedronie i szkoda że nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po warzywka super się przychodzi, ale ile czasu tam spędzam by to wszystko ogarnąć ;)

      Usuń
  2. Tez zazdroszcze tej dzialeczki
    ..
    Ulotne chwile lapie jak lotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem czy jest czego zazdrościć - ciągle aby plewię ją ;)

      Usuń
  3. truskawki i działka to tak jak u mnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój warzywny ogródek się może schować przy Twoim :D śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. sąsiad to Cię chyba nie lubi ... cham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie specjalnie przecież... a przynajmniej mam taka nadzieję ;)

      Usuń
  6. Moje gratulacje! Ja ostatni egzamin mam w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak super :D będę miała co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować te żele z Biedronki a truskawki póki jest sezon jem codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tę herbatkę nawet od Ciebie dostałam i wszyscy byliśmy zachwyceni zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli dobrze pamiętam to była karmelowa ;)
      Ta tutaj to zwykła biała :D

      Usuń
  10. Żanetko, w sprawie zmian graficznych odezwij się do mnie na maila, wtedy pogadamy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zaliczenia egzaminów ,działeczka super i pięknie lśniące włosy po nocy ...no tylko ten sąsiad nie bardzo /pewnie okularów zapomniał / ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kusiły mnie nigdy kosmetyki z biedronki ;)
    Zapraszam dopiero zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę ogórka z warzywami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wole te stare opakowania żeli BeBeauty... no ale cóż, już ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne Włosy. Pięknie błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  16. be beauty uwielbiam , kosmetyki naprawde godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też wolę stare opakowanie tego żelu :D ale wolę wersję peelingującą :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)