Chwile tygodnia

Bardzo spodobały mi się wpisy tego stylu na blogach, więc postanowiłam wdrożyć je u siebie. Co Wy na to? :)

Ten tydzień obfitował we wrażenia... Minęły we wtorek 3 lata jak jestem ze swoim tżetem <3.


Dostałam jeszcze rozkwitającą herbatkę, jeszcze jej nie zrobiłam, ale pokarzę Wam wcześniejsze :)



Dodatkowo przeszłam samą siebie i zgarnęłam 2 piątki na końcowych zaliczeniach z przedmiotów na studiach.

 (nie wiem jak Wy ale ja lubię rozłożyć się z notatkami na całym łóżku)

Jedynie piątek dał mi w kość, obawiam się że nie zaliczyłam egzaminu...
Za to po powrocie do domu czekała mnie miła niespodzianka. Przyszła paczuszka z wygranej u kręconowłosej!

 (w pojemniczkach Hegron i NaturVital)

Wieczorem obejrzałam z tżetem Mike Tysona który był u Kuby Wojewódzkiego... Nie zdawałam sobie sprawy że to taki inteligentny gość (Mike nie Kuba ;))

screen z ekranu -> mike czarodziej ;)


A jak minął wasz tydzień?

Pozdrawiam
Żan

24 komentarze:

  1. Gratuluję tych 3 lat oraz zdanych zaliczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarodziej, haha :D gratuluję, ja z TŻ jestem niecałe 1,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo akurat tak fajnie wyszło że nam się zacięło w tym momencie i to kółeczko tak się kręciło :D
      czarodziej jak nic

      Usuń
  3. Ja niedługo będę już 3,5 roku ze swoim :P Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą rozkwitającą herbatkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. może miałaś słabą wersję? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozkwitająca herbata wygląda fenomenalnie :) również oglądałam ten odcinek Kuby, Mike był super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy lata - ładny staż - macie klucz do swoich serduszek :*
    Ja również nie spodziewałam się, że Tyson to taki miły, inteligentny i kulturalny człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kluczyk jest śliczny *.* marzy mi się taka zawieszka, tyle że srebrna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam srebrny też, z 18 w środku, kupiłam sobie jakoś jak szłam do liceum na szczęście :)
      a ten jest wyjątkowy bo od tżeta

      Usuń
  9. Świetny jest ten kluczyk i herbata <3 Muszę poszukać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, cieszę się, że paczuszka doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje rocznicy:)) I świetnej paczki wygranej również:) tez oglądałam ten odcinek i byłam w szoku! Zmiażdżył Kubę! Nie do przegadania ale na plus. Scena o braku skarpetek wymiatała:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy, piąteczek, paczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję rocznicy, piątek, oj tam na pewno dałaś radę w piątek :), świetna paczuszka i dziś też oglądałam Mike'a! Normalnie nie ogladam nigdy takich rzeczy,ale jakoś mnie to zaciekawiło :P

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze wygranej:) Kube ogladalam, usmialam sie bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nigdy nie byłam dotąd z chłopem 3 lata xd

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję piąteczek i 3 lat! :) właśnie sobie uświadomiłam, że i mnie niedługo czeka 3 rocznica... *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kluczyk jest ładny :) uwielbiam Toffifee:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy oraz wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze- gratuluję rocznicy, po drugie ja także uczę się na łóżku obłożona notatkami i wszystkim co się da :) a po trzecie gratuluję wygranej- ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię oglądać posty z fotkami, chyba sama to wprowadzę :0

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)