ABC - TAG

Coś mnie ostatnio wzięło na TAGi, mam nadzieję, że się za to nie pogniewacie :).

A więc oto i on:



Zasady:
-Na każdą literę alfabetu musisz przypasować słowa z kategorii, która Cię interesuje. (np. anime, manga, książki, kosmetyki itp.), musi być tematycznie.
-Ma to być pierwsze słowo jakie przyjcie Ci na myśl z tej kategorii.
-Nominować 10 blogów które Twoim zdaniem na to zasługują.
-Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.





A więc do rzeczy!
A - Abrakadabra? Harry Potter się kłania ;)
B - bańka chińska (a dokładniej masaż nią - już niedługo wszystko wyjaśnię :))
C - ciuchy, a zwłaszcza sukienki!
D - dostawy do ciucha ( brakuje mi emotikony brzydal z wizażu ;))
F - fizjoterapia - to studiuję i uważam że nie mogłam wybrać lepiej :)
I - Indie, marzy mi się zwiedzić je kiedyś
K - książki (wszystkie!) kocham czytać i wreszcie będę miała na to czas! :)
L - las, spacery po lesie są super!
M - masaż, tak ogólnie, bardzo lubię to robić i czytam masę rzeczy na ten temat i napalam się na kolejne kursy
N - New York - chciałabym kiedyś go zobaczyć
O - oleje - kto by pomyślał że mają aż tyyyle zastosowań!
P - podróże
R - rodzina
S - seriale, uwielbiam, nawet chyba bardziej od filmów
T - tatuaże (kusi mnie jakiś mały)
U - uroda - a pomyśleć że kiedyś tak nie było ;)
W - włosy - coraz więcej wiedzy zdobywam o nich, całkiem fajne hobby Wam powiem ;)
Z - zakupy ;)


Nikogo nie nominuję bo jednak jest to jeden z bardziej czasochłonnych tagów, ale zachęcam do wzięcia udziału!


Pozdarwiam
Zan

15 komentarzy:

  1. o bońciu, pisz recenzje! :D zdradzisz co będzie za niedługo? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisze pisze ;p mam zaczęty następny post o aloesie, o bingaczach dwóch, o mojej ulubionej pielęgnacji, o żelach do włosów, o saszetce mariona, o oliwce hipp i jeszcze pare ;p ;) coś się pojawi niedługo myślę :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag :)) Zgadzam się z większością u mnie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masaż bańką chińską to super sprawa. Chyba najszybszy sposób na zmniejszenie widoczności cellulitu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na to by pozbyć się paru centymetrów w obwodach brzucha, tyłka i ud :D

      Usuń
  4. Ciekawe skojarzenia...fakt ze masaz bankami zaintrygowal mnie szczegolnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem efektów u Ciebie jeśli chodzi o bańki chińskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag na poznanie sie blizej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz Ty zwichrowany mózg :D cuuudny tag :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może weźmiesz udział? jestem szalenie ciekawa twoich skojarzeń :D

      Usuń
  8. bardzo fajny tag :)u mnie dużo by było takich samych skojarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki uwielbiam czytać. Właśnie kończę jedną i będę zaczynała nową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skończyłam sesje i pędzę do biblioteki niedługo :D

      Usuń
  10. Harry potter to raczej Avada Kedavra (skądinąd niezbyt pozytywna rzecz.. ;)
    Też bym chciała zobaczyć NY na żywo...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)