Upominkowo - czyli dalej wspominam!

Hej!
Była relacja - czas na pokazanie upominków i zdobyczy loteryjnych :)
Bez długiego wstępu bo jestem strasznie śpiąca (nauka nocna do egzaminy była).
Oto moje nowości pospotkaniowe:

NOREL

COSTASY

ORGANIKA

EKO DROGERIA

Upominek od Eska :*

GORVITA

PSZCZELA DOLINKA

KRAINA MYDŁA

PRODUKTY BENEDYKTYŃSKIE

DABUR

NAMI

LAMBRE

ALCHEMIA LASU

RHEA

Prezent od Agi! Dziękuję raz jeszcze!

PARTY LITE

LUCY MINERALS

EQUILIBRA

OLEOFARM

BIOTANIC

FOREVER - YOUNG

EARTHNICITY

NATURALMENTE

THE SECRET SOAP STORE

DUAFE

NEAUTY

ELKO




Wszyscy sponsorzy spotkania:


 Wszyscy sponsorzy loterii:

Dziękujemy wszystkim sponsorom za przekazane podarunki!

Testy już trwają! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)