Czerwiec w zdjęciach!

Hej!
Miesiąc się dziś kończy więc pora na kolejne podsumowanie zdjęciowe, zwłaszcza dla tych co nie śledzą mnie na instagramie - KLIK.

Belcia!
Naturalne spotkanie blogerek w Miłocinie!
jeden z kubków z prezentowanych mi przez W. Ten termiczny do kawy + kubek do smoothie!
kwiaty od W. rocznicowo... 5 lat razem!
sezon na truskawki - więc ciasto też musi być!
pukka od Eska!
relaks na trawce! ;)
Jaśmin! Ten zapach zniewala!
wreszcie znów czytam!
bardzo lubię cydr :) ten jest dobry, ale nie kupujcie wersji gruszkowej!
Internety chwaliły więc kupiłam i ja, potwierdzam - bardzo dobre!
koktajle towarzyszą mi codziennie :) Szykuje o nich oddzielny post, więc dlatego nie zasypywałam Was teraz zdjęciami ;)

Oprócz tego były oczywiście egzaminy, praktyki w Nałęczowie... I miesiąc zleciał szybciutko! Witajcie wakacje! :)

1 komentarz:

  1. Besia :)) zastanawiam się i myślę - kurczę co moja Besia u Ciebie robi :)) oj te loooody dobre, dobrutkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)