Liebster Award po raz kolejny

Hej!
W dzisiejszą jakże uroczą, burzową pogodę przybywam do Was z tagiem :). Już jakiś czas w żadnym nie brałam udziału, a że nie chcę Was ciągłymi recenzjami zniechęcić do siebie postanowiłam trochę odświeżyć monotonnie blogową mą.

Do TAGu tego nominowana zostałam przez uroczą Milenę - autorkę bloga http://womans-point-of-view.blogspot.com. Dziękuję!



A teraz pytania od Mileny i moje odpowiedzi:
1. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy (o ile jesteś :))?
Wiele rzeczy! Szczęście potrafi dać mi uśmiech mojego chrześniaka, kg mniej na wadzę, chwile spędzone z moim W., wesołe skakanie mojej Azuli, podziękowanie od moich pacjentów, kwitnące kwiaty, wiosna, kwitnace pola rzepaku, truskawki zebrane prosto z krzaczka...  Mogłabym tak wymieniać bez końca! Każdego dnia wynajduję powody by być szczęśliwym!

2. Kto lub co jest w Twoim życiu najważniejsze?
Moja rodzina. Tak po prostu.

3. Jak lubisz spędzać wolny czas?
Wszystko zależy od tego w jakim jestem nastroju. Lubię chodzić z Azulą na ekstra długie spacery, lubię bawić się z moim chrześniakiem, lubię pojechać do babci i tłumaczyć się, że nie jestem głodna (;)), lubię oglądać filmy, czytać Wasze wpisy, czytać książki...

4. Jakiej muzyki słuchasz (może jakiś ulubiony zespół, wokalista, piosenka?)?
Nie mam sprecyzowanego rodzaju muzyki bo słucham różnych rzeczy. Jednak ma mojej mp3 niezmiennie króluje Simple Plan i Michał Bajor

5. Osoba, którą cenisz, podziwiasz, jest dla Ciebie wzorem do naśladowania, to?
Myślę, że Babcia... Jest niesamowita! Bez niej nasza rodzina nie byłaby taka jaka jest. To najukochańsza osoba na świecie. Nie wiem jak ona jest w stanie pamiętać o nas wszystkich! Dodatkowo to osoba do której zawsze można się udać gdy coś jest nie tak, Babcia zawsze pomoże!

6. Czego w życiu Ci brak?

Brakuje mi braku problemów xd

7. Jaki jest Twój największy sukces?
Największy? Nie mam pojęcia! Mam mnóstwo małych sukcesów, które dają mi energię do dalszych działań, jednak żaden z nich nie jest dla mnie jakiś szczególny.

8. Co daje Ci pisanie bloga?

Prościej by było napisać czego mi nie daje ;). Dla samych ludzi, których poznałam warto mieć bloga!

9. Co Cię denerwuje/drażni?
Hmm... Jak moja siostra wkłada głebokie talerze do szafki na miejsce tych płaskich ;) hyhy. A tak serio, to większość czynności jakie robi moja siostra, jakoś ciężko nam się dogadać, jesteśmy jak ogień i woda.

10. Co zabrałbyś na bezludną wyspę?

Nie co, ale kogo! Mojego W! Bez niego bym zginęła ;)

11. Moim uzależnieniem jest...
Niestety słodkości... Ale podjęłam walkę! Anulko,  z tego miejsca, proszę Cię o nie dodawanie słodyczy do paczek xd


Dowiedzieliście się o mnie czegoś nowego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)