Wyniki rozdania!

Hej Kochani!
To dziś nadszedł wreszcie ten dzień kiedy to mogę wreszcie wybrać zwycięzców mojego rozdania! Czekaliście na to tak samo jak ja? ;)

A żeby było jeszcze fajniej to dzisiaj są Mikołajki! A więc nawet jeśli ktoś był niegrzeczny i Mikołaj nie przyniósł mu prezentu ma szansę zgarną coś u mnie :)

W rozdaniu wzięło udział 41 osób. Co bardzo mnie cieszy!
Parę z Was mnie zainspirowało swoimi sposobami na dobrze rozpoczęcie dnia, parę rozśmieszyło, jednak w większości byłyście zgodne - najlepiej jest móc się nie spieszyć, w spokoju wypić pyszna kawkę i zjeść dobre śniadanko...  Żałuję, że nie byłyście bardziej konkretne, nie wstawiałyście np linków do piosenek, z którymi lepiej zacząć Wam dzień, tylko wspominałyście o muzyce. Ale! Zwycięzców czas ogłosić!

W losowaniu wygrywa:
martrix

A box niespodzianka poleci do:

Gratuluję!
Dziewczyny czekam tydzień na Wasze adresy! Wysyłajcie je na: zorzeta1@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)