Zmiany!

Hej Kochani!
Od wczoraj na blogu widnieje nowy szablon - przyznać się kto zauważył? :)
Zmianę raczej ciężko przeoczyć, z różu i motylków zrobiło się bardziej zielono.
Wszystko to ma związek ze zmianami jakie wprowadzałam już od jakiegoś czasu w pielęgnacji - będzie teraz na blogu naturalnie!
Ale nie tylko to!
Pojawiły się nowe zakładki - Podróże małe i duże i Po mojemu
Czyli jak widzicie rozszerzam tez tematykę, myślę, że najwyższa pora powrócić do kilku serii już przeze mnie zapomnianych a związanych z moim zawodem
No i podróże.. Jest sporo miejsc, które chce zobaczyć lub zobaczyłam, myślę, że warto o nich wspomnieć bo sama uwielbiam takie posty czytać!

Mam nadzieję, że wszystkie zmiany Wam sie spodobają!
Nowy szablon to taki prezent ode mnie dla bloga z okazji jego 3 urodzin! Jak ten czas leci! Niedługo będę musiała posłać go do przedszkola... A potem aby patrzeć 18 ;)


Kasiu! Dziękuję Ci, że zechciałaś podjąć się pracy nad szablonem dla mnie! Jest wspaniały!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)