Nowości

Hej,
dziś post na szybko :) Chwalę się zakupami, nie szaleję, kupuję co muszę :)

Najpierw IWOS:
 - pomadka do ust Burt's Bees - potrzebowałam jakiejś w sztyfcie, masełkami mogę się smarować w domu, jednak już poza nie bardzo mi to pasuje. A tej firmy pomadki ciekawiły mnie od dawna :)
- pasta do zębów Dr Hauschka - firma ciekawi mnie od dawna, a że pasta się skończyła, wykorzystuje okazję ;)
- mydelniczka drewniana - dla mojego W. Już od dawna chciałam mu taką kupić

Marokosklep:

Ukochany, niesamowity olej z czarnuszki. Muszę mieć go w swoich zapasach i już! Jest niezastąpiony w naprawdę wielu sytuacjach. TUTAJ macie stary post o nim :)

I na koniec wygrana na blogu Naturally in love:

Ostatnio miałam trochę szczęścia w konkursach :) Dzięki temu mam okazję poznać trochę nowości. Na zdjęciu widzicie serum do twarzy i trufle kąpielowe - nie mogę się doczekać by zacząć je używać!

Znacie coś z moich nowości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)