Kto ma ochotę na rozdanie?

Hej Kochani?
To może by tak zacząć tydzień od rozdania? Co Wy na to? Tyle Wam opowiadam o minerałach, więc warto by było by to one były nagrodą. Miniaturki dwóch pudrów od Earthinicity, które mimo tego, że są miniaturkami starczają na długo, są fajnym początkiem z mineralną przygodą :). Nie trzeba się zastanawiać nad odcieniem podkładu, a puder zawsze się przyda!


W tych słoiczkach skrywa się:
- puder utrwalająco - matujący Velvet HD (mój niekwestionowany ulubieniec!)
- Jedwabny puder wykończeniowy rozświetlający - Silk Glow Light

A co trzeba zrobić by wziąć udział w rozdaniu?
Musisz zgłosić się pod tym postem według wzoru, który znajduje się poniżej i odpowiedzieć na jedno, proste pytanie - co chcesz jeszcze przeczytać o minerałach? 


Wzór komentarza:
Obserwuję jako:
Chciałbym/chciałabym przeczytać o:
 

Macie czas od dziś do końca miesiąca, czyli 30 września 2016 roku!
Wyniki ogłoszę dnia następnego :).

Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 12.09 do 30.09. 2016 roku.
2. Wyłonienie zwycięzcy nastąpi 1.10.2016 roku.
3. Wysyłka na terenie kraju jest na koszt organizatora (czyli mój).
4. By wziąć udział należy zgłosić się w komentarzu według podanego wzoru.
5. Sponsorem nagród jest marka Earthnicity.
6. Rozdanie nie podlega pod ustawę o grach i zakładach (/Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)