Wsłuchaj się w klimat świąt!

Hej, hej, hej! ;)
Grudzień sprawia, że jestem podekscytowana ;) Cieszę się do każdego i wszędzie. Sprzątam, porządkuje, dekoruje, planuję co dalej. Nie mogę się doczekać świąt, a to już niedługo!

Ciągle teraz nucę świąteczne piosenki i kolędy. Chcę i Was wciągnąć w świąteczny klimat dzieląc się z Wami moją playlistą - co Wy na to?


W zależności od humoru playlist mam kilka. Gdy siedzę w domu, piekę, sprzątam, wtedy częściej sięgam po kolędy. Jednak gdy tylko robię coś na dworze, lub jestem na mieście, pakuje prezenty, dekoruje pokoje wtedy wolę świąteczne piosenki.

Nie mam ulubionych kolęd, ale mam ulubione wykonania. Nie cierpię kolęd które grane są na open.fm. Tam mają zupełnie inny rytm, więc jak ja mam to sobie śpiewać? W święta zawsze wracam do starych nagrań, starych płyt, one mają właśnie to brzmienie, które lubię.
Uświadomiłam sobie, że muszę pozgrywać płyty na inne nośniki, bo nie wiem co ja zrobię jak mi się porysują...

Ale wracając do tematu! Chciałam Wam przedstawić piosenki, które w grudniu wprawiają mnie w dobry, przedświąteczny nastrój :)
Oto i one:
1) Dzień jeden w roku Czerwone Gitary
2) What the world needs now Anna Karwan
5) Merry Christmas Everyone Shakin' Stevens
6) White Christmas Frank Sinatra
9) Jingle Bells Frank Sinatra
11) Happy Xmas John Lennon&Yoko Ono
12) Rudolf Czerwononosy 
13) Santa Claus is coming to town Frank Sinatra
14) Let it snow Dean Martin

Dla tych, którzy nie lubią robić samodzielnie playlist polecam te z open.fm (oprócz kolęd oczywiście). Macie tam kilka kanałów z zagranicznymi, z polskimi, z nowymi i starymi piosenkami :).

Lubicie świąteczne piosenki? Jakie są Waszymi ulubionymi?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)