To może rozdanie?

Hej Kochani!
Od dawien dawna nie było u mnie żadnego rozdania... Nie wiem z czego to wynika, jakoś tak czas szybko pędzi... A Wy jesteście cały czas ze mną - bardzo to miłe! Dlatego też postanowiłam Was za to jakoś nagrodzić :)

Nagrody będą 2, jedna jako wynik losowania ze znaną Wam zawartością przedstawioną poniżej na zdjęciu, druga jako box naturalny niespodziankowy i osoba, która go wygra zostanie przeze mnie wybrana.


Jakie są warunki?
przede wszystkim trzeba być obserwatorem mojego bloga ;)
poza tym w komentarzu chciałabym zobaczyć wasz sposób by dobrze zacząć dzień. Temat rozległy, każda odpowiedź, a w sumie podpowiedź na wagę złota ;)

To co? Zaczynamy? :)

Na zgłoszenia czekam do 5 grudnia! 6 ogłoszę wyniki, ktoś będzie miał udane mikołajki ;)

Wzór zgłoszenia:
Obserwuje jako:
Mój sposób by dobrze zacząć dzień:

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)