Wesołego Alleluja!

Witajcie!
Zniknęłam na chwilę i ta chwila się przedłuży.. Święta Wielkanocne zawsze są dla mnie czasem modlitwy, oderwania od spraw codziennych. Jest to też czas wielu zmian we mnie, na lepsze :).
Pozwólcie mi więc, na chwilę kontemplacji.

Przyjmijcie też ode mnie życzenia:
Kochani moi, Święta Wielkiej Nocy zawsze dla mnie znaczyły bardzo wiele, a więc życzę by dla Was były równie wyjątkowe. Życzę Wam byście spędzili je w gronie rodziny, byście mogli w spokoju, przeżyć je razem. Byście mogli oderwać się od codzienności i skupić choć na chwilę na sobie, swojej wierze, swoim życiu. Życzę Wam, byście nigdy nie stracili pogody ducha, by uśmiech zawsze gościł na Waszej twarzy, by zdrowie nigdy nie opuściła Was i Waszych bliskich.


Wesołego Alleluja!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)