Coś ładnego!

Hej!
Macie czasem tak, że nie możecie znaleźć odpowiedniego prezentu dla bliskiej osoby? Mi się to zdarza rzadko, no ale cóż - bywa i tak.
A może chcesz kupić coś fajnego dla siebie? :)

Chciałabym się z Wami podzielić stroną, na której pewna Paulina wykonuje cuda z filcu!
Na prawdę śliczne rzeczy, porządnie wykonane. Aż się oczy cieszą do nich!
Można u niej dostać breloczki, pokrowce na laptopa, telefon, portfeliki, specjalne nakładki na obiektyw by móc robić zdjęcia dzieciom, piórniki, opaski na oczy do spania....
Zresztą same zobaczcie jakie to wszystko śliczne:










Tutaj macie stronę, na której możecie zobaczyć twórczość Pauliny i zamówić u niej takie cudeńka.

Sami wybieracie kolor, wzór, podajecie wymiary... Wszystko jest wyjątkowe i stworzone dla Was!
No same powiedźcie czy nie warto? Odjechane filcowanie czeka na Was :)
A jeszcze taka ciekawostka - z tego co się orientuję Paulina zamówiła filc w groszki, więc będzie jeszcze śliczniej!

Ja jak na razie mam breloczek babeczkę i opaskę na oczy, ale gdy tylko zmienię telefon skuszę się na pokrowiec!

Co myślicie?
Pozdrawiam
Żan

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają :) I wykonanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko ładne! Urocze, nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne i urocze rzeczy, dla osób lubiących takie etui itp to idealna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu urocze, szczególnie te sówki i etui z babeczką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna ma do tego dryg tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe :) Aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się uśmiech pojawił :D
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, te pokrowce są śliczne, może znajdę coś na wymiar do mojego telefonu :D Te sówki i babeczka mnie najbardziej zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Na prezent, masz rację, idealne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie są te sowy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne rzeczy! Te sówki jakie słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne te wytwory, ale mnie się filc wydaje taki niemiły w dotyku...

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze, szczególnie opaska na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajowe :D:D na telefon boskie ;D moja ciocia robi zwierzaki z filcu;P trzeba mieć talent do tego

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem :) na moje włosy na szczęście działa odpowiednio :D uf

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)