Lubię pomarańcze!

Lubię pomarańcze! A ty? ;))

Jeśli tak mam coś dla Ciebie! Oto i on:

Olejek ten pachnie niczym soczysta, świeżo obrana pomarańcza - ma w sobie zarówno słodycz jak i goryczkę skórki. Cudo!

Używam go namiętnie od kiedy go dostałam do aromatyzacji powietrza. Parę kropel do kominka i w całym pokoju rozchodzi się niesamowicie orzeźwiający i pobudzający zapach.
Ach! Tutaj jest minus - to uzależnia! Praktycznie codziennie teraz jak tylko się obudzę zapalam kominek i otaczam się tym zapachem.

Nie jest to jednak jedyny sposób użycia olejku... Lubicie kąpiele? Ja uwielbiam i tutaj też ostatnimi czasy towarzyszy mi cudowny zapach pomarańczy - 2 kropelki sprawiają że cała łazienka 'słonecznie' pachnie. Daje mi to jednocześnie relaks i pobudzenie. To jest ta chwila TYLKO DLA MNIE.
(A potem rodzina za mną biega i się dopytuje co znowu wykombinowałam, że tak ładnie i każe się dzielić... ALE NIE MA - on jest MÓJ!!! ;))

Jakby tego było mało olejek oczywiście dodałam też do mojej oliwki do masażu, która sama w sobie jest bezzapachowa. To dopiero było pobudzenie. Klientki były bardzo zadowolone tą odmianą!

I na sam koniec, chcę Was namówić na jeszcze jedno zastosowanie: parę kropelek na filtr od odkurzacza i mamy nie dość że czyste mieszkanie to jeszcze pachnące!


A teraz trochę o samym olejku:
Olejek ten pozyskiwany jest poprzez wytłaczanie na zimno skórek pomarańczowych, przez co zachowuje charakterystyczny, intensywny zapach świeżych pomarańczy. Działając antydepresyjnie, przeciwskurczowo i uspakajająco, znajduje szerokie zastosowanie w aromaterapii.
Ma działanie przeciwzapalne, antyseptyczne , przeciwdepresyjne, rozkurczowe, pobudzające seksualnie, tonizujące, uspokajające, moczopędne, pobudzające układ immunologiczny, zwalczające trądzik i stany zapalne skóry. Dzięki swoim właściwościom wspomaga leczenie różnych schorzeń i dolegliwości.
Zapach olejku pobudza apetyt i stymuluje układ trawienny, natomiast aromatyzacja powietrza olejkiem łagodzi dolegliwości żołądkowo-jelitowe.  Olejek pomarańczowy jest niezwykle skuteczny również przy problemach skórnych. Ze względu na działanie antyseptyczne i oczyszczające, znajduje zastosowanie w pielęgnacji cery zanieczyszczonej. Wzmacnia tkankę łączną, regeneruje i ujędrnia skórę.
Zapach olejku pomarańczowego relaksuje i przywraca pogodny nastrój, toteż polecany jest szczególnie na zimę jako olejek kąpielowy. Zmieszany w równych ilościach z olejkiem cytrynowym, a następnie rozcieńczony, ze względu na swe tonizujące właściwości, może być używany także jako płyn do płukania ust.

No cudo! :)

Olejek ten znajdziecie TUTAJ za całe 5,29. Na prawdę warto!
(i nie, nie pisze tego bo olejek dostałam do testów...)


Dziękuję sklepowi Ecoasili za możliwość wzięcia udziału w testowaniu.

Pozdrawiam
Żan

32 komentarze:

  1. fajna sprawa z tym pachnącym odkurzaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pięknie pachnieć :) Kocham zapach pomarańczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam i uwielbiam, jest tak świeży, że tylko chce się wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pomarańcze ;) Fajny sposób z dodaniem go do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś też dodawałam do kąpieli olejki eteryczne, dobrze, że mi o tym przypomniałaś. też mam pomarańczowy! polecam dodawać je również do nawilżacza powietrza , ja mam ceramiczny na kaloryferze. dolewam tylko wodę i dosłownie kropelkę olejku- zapach długo się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł :) lubie sobie tez posiedziec w przyjemnym zapaszku mmm :)

    moze obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bardzo lubię pomarańcze i takie olejki :) z pewnością produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubię pomarańcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo filtr do odkurzacza ! to moze byc niezly pomysl :D ja na razie ltkyo do kominka uzywam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry patent z odkurzaczem - działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo zapomniałam o swoich olejkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak jest świetny :) a zastosowanie w odkurzaczu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek do kominka? Ty uważaj, bo już stałaś sie uzależniona hihi. :-) Zapach pomarańczy uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj fajnie by było, gdyby moje mieszkanko pachniało takimi słodkimi pomarańczami :) Plus za niską cenę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o olejku pomarańczowym, bardzo przydatny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach pomarańczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś olejek do mycia twarzy o zapachu pomarańczy, był boski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepadłam zupełnie, uwielbiam zapach pomarańczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj ja uwielbiam zapach pomaranczy :) sama uzywam zelu do mycia z body shopu o zapachu stasumy ...i jestem uzalezniona :) milosniczka cytrusowych zapachow goraco polecam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie takie olejki mają wiele zastosowań :) ja miałam jabłkowy

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sposób na umilenie kąpieli, muszę sobie gdzieś kupić taki olejek i przy okazji kilka innych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejuuu juzm i pachnie! mam olejek cytrynowy, dodaje do kąpieli, do masażu głowy-skroni i go wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię zapach pomarańczy, fajny pomysł, by dodać go do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapach pomarańczy, więc taki olejek na pewno by mi się spodobał^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ on musi pachnieć! :))
    w sam raz na lato :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)