Ispiracje part XI



Witam wszystkich!
Pozwólcie, że dzisiejszy post będzie 'na luzie' :). Znów zapchał mi się folder z inspiracjami...
Odpuszczę sobie jednak te świąteczne, pojawiły się na tylu blogach, że jakbym chciała się nie powtarzać to chyba nic ładnego by nie zostało ;)

Same zobaczycie dziś jaką mam słabość do pomieszczeń gdzie jest dużo książek, albo są drewniane ściany ;)







 szukam czegoś takiego o znaleźć nie mogę :(






Coś Wam się spodobało?


A teraz przyznać się kto zauważył zmiany na blogu? ;)
Prawda, że ślicznie? Sprawcą całego zamieszania jest Cathy , której bardzo dziękuję! :)) Dziewczyna robi cudowne szablony i ma masę cierpliwości ;)

26 komentarzy:

  1. sukienka ślubna jest piękna. podoba mi się pierwsze zdjęcie, kojarzy mi się z domem świętego mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zmiany! U mnie też Cathy zrobiła kiedyś rewolucję :D Zdolna bestia!
    A ten bralet mi się podoba! :D a chcesz go jako górę od stroju czy pod bluzkę czy jak? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to bardzo zdolna!
      chcę go pod mgiełki i pod takie narzutki...

      Usuń
  3. Cieszę się, że Ci się podobają te zmiany :)

    A bralet można w sezonie letnim znaleźć w większości sklepów sieciowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo Ci dziękuje!

      no właśnie nigdy nie moge trafić, bo jak są to albo nie takie co mi się podobają, albo kosztują 70 zł, no a tyle nie zapłacę, bo uważam że to przesada...

      Usuń
    2. teraz są coraz modniejsze to pewnie w większości sklepów się pojawią, więc może jakiś uda Ci się upolować przystępny cenowo i ładny :)

      Usuń
  4. Lakiery z Models Own piękne! No i zmiany na blogu po prostu fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć tyle książek o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tu się pięknie zrobiło! :)

    kochana przepraszam, że rzadko tu zaglądam, ale kompletnie nie mam czasu :( postaram się nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu odblaskowo...Szablon mam na myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć łóżko w jakiejś fajnej wnęce!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post :) Bardzo podoba mi się Twój blog i na pewno postaram się wpadać tu częściej :) Jeśli interesujesz się modą to zapraszam do mnie :) www.divoces.blogspot.com
    Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wzajemną obserwację ? :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobały mi się pastelowe paznokcie i biała suknia tuż pod nimi *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna zmiana! :D Wszystko tu takie piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze i ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba - mi już miejsca brak na półce z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och kurczę, ale ściana z książkami...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Te pastelowe lakiery są genialne :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie biblioteczki to moje marzenie :) jak kiedyś będę miała duże mieszkanie to z pewnością taką sobie zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiele cudeniek znalazłam dla siebie w tych inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne,szczególnie zauroczył mnie kominek-biblioteczka :)
    spokojnych,zdrowych świąt

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te książkowe - moja wielka miłość - chyba najfajniejsze to ze schodkami <3

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)