TAG: Co mam w torebce?

Hej podglądacze! ;)
Od kiedy zobaczyłam ten tag u Esy wiedziałam, że pojawi się i u mnie! Jak dla mnie jest to jeden z przyjemniejszych tagów, który zawsze z przyjemnością oglądam. :)

To jak? Ciekawi co nosze na co dzień?

Oto i moja torba codzienna:
 nic specjalnego wyglądowo, ale jest duża, poręczna i dobra jakościowo (David Jones)

A w środku:

Wszystko razem to teraz pora na zbliżenia :)
Studia:
zeszyt, ciapki, fartuch, identyfikator, długopisy

bardzo często jest też strój sportowy...

Zawsze przy sobie mam:
1. Gumy
2. Kalendarz
3. Pendrive
4. Portfel
5. Dokumenty samochodowe
6. Klucze od domu
7. Chusteczki
8. Telefon

i brakuje kluczyków od samochodu...

Zawsze jest ze mną, tylko zmienia się firma/zapach itd...
1. Coś słodkiego - tutaj akurat wedlowska gorzka czekolada
2. Torba na zakupy od Yves Roscher
3. Chusteczki odświeżające - te tutaj są już stare ale idealnie nadają się do przeczyszczenia butów, dlatego je nosze
4. Kremik do rąk - aktualnie firmy anatomicals
5. Książka
6. Lustereczko - dostałam od siostry, ale i tak częściej używam samochodowych ;)
7. Chusteczki odświeżające - tym razem jednak typowo do twarzy
8. Bibułki matujace
9. Błyszczyki/pomadki ochronne
10. Żel antybakteryjny - idealny jak ma się często zajęcia w szpitalu a nie chce się śmierdzieć alkoholem
11. Perfumki
12. Aparat
13. Gumki i spinki do włosów
14. Pilniczek do paznokci

Na zdjęciach powinno się jeszcze znaleźć jedzonko i woda :)
Trochę tego dźwigam...

A co u Was w torebce zawsze znajdzie miejscówe? :)

Pozdrawiam
Żan

31 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobny zestaw do Ciebie tylko fartuch i ciapy są już w pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze sporo tego :))
    ja noszę trochę mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo rzeczy! ;) Naprawdę pojemną torebkę masz :)
    Ja też planuję zrobić u siebie podobny post, jak znajdę chwilę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ci się to wszystko tam zmieściło? jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow dużo rzeczy dźwigasz;) fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie :)

      Usuń
  6. Mam taki sam zeszycik ;) Jest super;) 5 w 1 ;)
    Same przydatne gadżety ;) A torebki DJ bardzo lubię. Też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo matko, jak taka drobinka, jak Ty to wszystko udźwiguje (nie ma takiego słowa?) ?
    W mojej torebce znajduje się o wiele mniej :P Zawsze portfel, telefon, zeszyt, książka, chusteczki i żelik, długopisy i torba na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz śliczną torebkę *_*
    Też noszę takie zeszyciki i fartuch, tylko mój już nie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój wygląda bo jest nowy xd musiałam kupić w tym roku bo stary się nie nadawał do pokazania przez pacjentem xd

      Usuń
  9. To widzę że nie tylko ja mam wielbłądzią torbę - a książkę tą czytałam i mnie bardzo wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny TAG, chyba zrobię u siebie też taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego nosisz! Nie powinnaś walizki na kółkach zamiast torebki?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie skromnie, tylko portfel, parasolka, chusteczki, telefon, klucze. :-) Co studiujesz, ze ciapki i fartuch? :-) Poloznicteo, pielegniarstwo? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny masz portfel bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pojemna torba :) podoba mi się kolor portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odźwigasz się :)
    Jakiej firmy jest żel antybakteryjny? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zainspirowałaś mnie tym pomysłem. Pozdrawiam i zapraszam na najnowszą fotorelację.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)