Kosmetyczne plany wakacyjne

Hej!
Wczoraj na blogu Natalii (http://juicy-raspberry.blogspot.com) przeczytałam ciekawy wpis dotyczący marek, które ma zamiar poznać w najbliższym czasie. Ja już od dłuższego czasu sama tworzę takie zestawienie, a ten wpis natchnął mnie do tego by się z Wami nim podzielić Także, dziękuję Natalia! :)
Część marek, które planowałam poznać już poznaję, mogłyście się o tym przekonać oglądając mój ostatni zakupowy post - KLIK. Eubiona i Coslys długo chodziły mi po głowie... Teraz jestem w fazie testów i zaczynam żałować, że tak długo zwlekałam z zakupem. No cóż - na szczęście szybko się uczę na własnych błędach!

Jakie marki nadal chodzą mi po głowie? Oto one:

Zielone Laboratorium
Już nie pamiętam od jak dawna wzdycham do ich produktów. Problem polega na tym, że nie mogę sobie na wszystko pozwolić a nie jestem w stanie zdecydować co bym chciała spróbować najpierw ;) Zielone Laboratorium kusi, a jak czytam w recenzjach, że ich produkty są niesamowite to muszę się siłą powstrzymywać by nie obrabować swojego konta bankowego ;) Im dłużej czytam o ich produktach tym ciężej dokonać mi wyboru. Niech no się obronię, to zaszaleję!

4 szpaki
Na tą markę natknęłam się po raz pierwszy na serwisie DaWanda i od razu mnie zaciekawiła. Raz, że mają cudną nazwę i logo, dwa ich produkty i składy wyglądają wyśmienicie. A teraz powiększają swoją ofertę! Zostały mi 3 mydła i mogę znów zaszaleć z mydlanymi zakupami!

KucaMagicneTrave


Argital
Tą markę miałam okazję pobieżnie poznać będąc u Anulki i zrobiła na mnie olbrzymie wrażenie. Chcę mieć ich produkty tylko dla siebie! Na początek kremy i szampony, zobaczymy jak dalej potoczy się nasza przygoda.

Purite
Przyciągają mnie do nich składniki, z których korzystają. Wchodzę na ich stronę i nie wiem od czego zacząć przeglądanie. Na pierwszy zakup pójdą pewnie mydła, ale na tym czuję, że się nie skończy, wystarczy przejrzeć ich asortyment!

Hagi Cosmetics

Te kosmetyki wydają się cudowne! I jeszcze ten pomysł z żywiołami - ja to kupuję! Mam ochotę wykupić wszystkie ich mydła. Mam nadzieję, że się nie zawiodę...

Felicea

Rodzynek z kolorówki ;)
Felicea podoba mi się tym bardziej, że to polska marka kosmetyków kolorowych. Nie mam zbyt wiele kolorówki, a dla tej marki chcę trochę poszerzyć swoją kolekcję :). W planach: szminki, róż i puder. Ciekawa jestem co z tego będzie :)


Jak widzicie trochę tego nazbierałam... Znacie, którąś z tych firm? Od czego zacząć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)