Nowości!

Hej!
Dziś mam dla Was bardzo przyjemny i lekki post, w którym pokaże swoje ostatnie zakupy i wygraną w loterii. Postawiłam na nowości, paczuszka dziś do mnie przyszła, zaraz porobię zdjęcia i biorę się za testowanie! Wreszcie będę miała co dla Was opisywać ;)

Zakupy poczyniłam w sklepie matique.
Jeśli macie ochotę na kosmetyki naturalne warto tam zajrzeć, wybór marek jest ogromny! A kontakt ze sklepem świetny. Odpowiedzi na maile są szybkie, grzeczne i pomocne. Sklep ten ma też bardzo fajną zasadę - nie sprzedają marek do których nie mają przekonania lub nieznanych/nieprzetestowanych. Oprócz tego paczki są bardzo porządnie spakowane, do zamówienia dodane są próbki, mają system lojalnościowy. Ogólnie to bardzo przyjazne miejsce na zakupy naturalnych kosmetyków :)

A teraz paczuszka!

Szampon rewitalizujący Eubiona
Odżywka do włosów z jojobą i zieloną herbatą Eco Cosmetics
Organiczny tonik z ekstraktem z lilii Coslys
+ 2 próbki kremów Madara

A teraz wygrana w loterii, która odbyła się  na konferencji z fizjoterapią:

Gazetki zawodowe zawsze w cenie ;)
Luksusowy olejek do masażu Naturalis - taki luksusowy a na parafinie...
Różany olejek do masażu KANU - piękny zapach i bardzo dobry skład! Ten na pewno dobrze wykorzystam :)

Znacie coś z moich nowości?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)