Odżywka ułatwiająca rozczesywanie

Hej!
Coś się u mnie ostatnio włosowo zrobiło :) Najpierw szampon, potem glinka do szamponu a teraz odżywka. Niestety 2 na 3 produkty ostatnio zrecenzowane to niewypały... Także już znacie moje zdanie na temat dzisiejszego gagatka. A oto i on:


Odżywka do włosów dla dzieci ułatwiająca rozczesywanie firmy Mama&Baby zapakowana jest w białą, prostą butelkę z etykietką na której znajduje się śliczna dziewczynka. Ogólnie nic specjalnego, ale brzydkie to opakowanie też nie jest. W oczy się nie rzuca w łazience ;)


Wiem, wiem, że to odżywka dla dzieci, ale ja z zasady mam w poważaniu to co twierdzi producent ;) Miałam ostatnio problem z plątaniem włosów (ach te braki w olejowaniu...), potrzebowałam lekkiej nie proteinowej odżywki to kupiłam tą. Za całe 13 zł na iwos.pl.

Pierwsze wrażenie zrobiła na mnie dobre - ładny zapach, konsystencja w sam raz, idealnie się ją rozprowadza, nie ucieka z włosów a wydobywanie jej z butelki to nie problem. Schody zaczęły się później...


Otóż odzywka ta nijak nie pomaga w rozczesywaniu włosów! Niby włosy są śliskie po jej spłukaniu, lecz za chwilę gdy chce jej rozczesać to się z nimi męczę. No nieładnie! Jakby tego było mało odżywka ta mało co robi - włosy nie są ani jakoś odżywione, ani nawilżone, ani wygładzone... No w sumie takie nijakie jak ta odżywka...

Skład:
Aqua with infusions of: Organic Triticum Vulgare Germ Extract, Organic Simmondsia Chinensis Seed Oil, Chamomilla Recutita Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Guar Gum, Panthenol, Glyceryl stearate, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.


Ja jej nie polecam, ale może ktoś miał i sobie chwalił?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)