Coloris - zmywacz do paznokci w chusteczkach

Hej!
Dzisiaj będzie o całkiem niezłym produkcie! Nie spodziewałam się po nim tak dobrego działania, a więc miałam miłe zaskoczenie :). Lubię takie sytuacje! O wiele gorzej jest gdy nastawiam się na jakiś kosmetyk a tu jedna wielka klapa... Znacie to?

A oto bohater dnia:

Zmywacz do paznokci w chusteczkach zapakowany jest w jednorazowe torebeczki, idealne do noszenia w torebce, a te z kolei spakowane są w całkiem ładny kartonik. W opakowaniu znajduje się 5 sztuk chusteczek, a więc planowo mamy na 5 zmyć, czy tak jest na pewno? Otóż jest!
Jedną chusteczką bez problemu zmywa się 10 paznokci, serio, serio! Ja też nie mogłam uwierzyć, zwłaszcza, że chusteczki nie są jakoś mocno nasączone zmywaczem...
Oczywiści chusteczka nie poradzi sobie z piaskami czy z brokatami, no ale z nimi to mało co sobie radzi.


Następną sprawą za którą należy pochwalić producenta, że chusteczki faktycznie są bezzapachowe, mogłam spokojnie zmywam lakier przy moim W. a on nie zareagował (normalnie wygania mnie z pokoju i każe parę razy myć ręce).
Co więcej - chusteczki te nie wysuszają mi skórek, co dla mnie jest prawie jak cud, bo moje skórki są bardzo suche i z reguły wiecznie niezadowolone.

Wzmocnienia paznokci nie zauważyłam, ale czy ktoś na to serio liczy? Zmywacz, który regeneruje? To może jeszcze makijaż, który sam się zmywa...

A tak wygląda chusteczka zużyta: 

Skład:

Te chusteczki na prawdę mnie zaskoczyły, bardzo pozytywnie! Chciałam sie doszukać jakichś wad by ta recenzja nie wyszła zbyt pochlebna, ale mi się nie udało - no może fakt, że jest ich tylko 5, a kosztują ok 6 zł. Drogo, ale warto mieć je przy sobie :)

Znacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)