Nowości majowe

Hej Kochani!
Dziś przybywam z jakże radosnym postem :). Pokazywać będę wszystkie swoje nowości wszelakie. Pocieszałam się trochę zakupami i tak to wypadło... Zresztą same zobaczcie ;)

Zakupy w sklepie ByMyBio:
Zamówiłam tylko micel SoBio, a dostałam dodatkowo szampon i próbki *.*. A to wszystko przez odrobinę zwiększony czas oczekiwania na paczuszkę. Pani Aniu - dziękuję!

Współpraca z marką Orientana:
na razie mogę Wam powiedzieć jedno - ta maska pachnie cudnie!

Zakupy podczas dermokonsultacji Sylveco:
Kto ma możliwość zachęcam do brania w nich udziału - na prawdę świetna sprawa!

Przy okazji robienia zakupów do domu w Realu, okazało się, że dostępne są tak wszystkie produkty Biovalen - nie mogłam się temu oprzeć!

Zakupy w Pszczelej Dolince:
Nie wiem co mam używać! Wszystko pachnące cudnie *.*

Bluza z Tesco z promocji - wołała - weź mnie, weź! ;)

Przesyłka od Anulki! Z okazji dnia dziecka <3 Tyyyle radości! Ania, ty wiesz :*

Zakupy butowe - w czasnabuty.pl - kupowałam u nich nie raz. Mają dobre i tanie buty, jedynie fleki są słabe ;). Za te 4 pary zapłaciłam 115 zł z przesyłką, wykorzystałam rabat na dzień matki ;)


I to chyba wszystko, więcej grzechów nie pamiętam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)