Maj w zdjęciach

Hej!
Maj już dobiegu ku końcowi, wiec pora na małe podsumowanie zdjęciowe! Część zdjęć pochodzi z mojego instagrama - KLIK, ale nie wszystkie, aby Ci co mnie tam śledzą, też mogli zobaczyć coś nowego :).

chipsy z jarmużu! dobre, ale dałam za dużo ostrej papryki ;)
nowość od Warki - pycha jest!
zdrowe przekąski
konwalie <3
konferencja naukowa
kompot z rabarbaru i czerwonej porzeczki - uwielbiam!
przesadzanie aloesów :)
szakszuka, niezwykle proste i pyszne danie!
bez, mój ukochany bez!
czekoladki z Belgii przyjechały :) Łąka w pudełku! ;)
wcinam ananasy ostatnio często

Nie ma oczywiście tu wszystkiego co się ostatnio u mnie działo, nie fotografowałam smutnych chwil...
A post z zakupami pojawi się oddzielnie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)