Przesyłka od Kasi!

Hej!
Dziś chciałabym się Wam pochwalić paczuszką, która przywędrowała do mnie od Kasi z bloga Mineralny świat Kasi. Na pewno go znacie! Kasia jest po prostu niesamowita, ma 1000 pomysłów na minutę, tworzy same cudeńka, a na dodatek jest niesamowicie sympatyczna!
Poprosiłam ją o wykonanie serum na naczynka dla mojej siostry, a potem jeszcze w rozmowie o krem dla mnie pod oczy (wiecie już, ze jestem fenomenem xd). A co do mnie dotarło? Same zobaczcie!


Kasia mistrz pakowania :)) koperta w kopercie, a potem jeszcze jedna koperta ;)


Widzicie ile tego? *.*
Mam teraz 5 kremów pod oczy do tetsowania, krem i serum dla siostry na naczynka, 2 cudne, mydełka, kostkę do masażu w kształcie serca <3

CUDA!

Na dodatek cała przesyłka pachnie przepięknie! Prawie wszystko jak na razie wylądowało w lodówce, a ja rozpoczęłam testy. Od tylu dobroci może się w głowie przewrócić :).

Kasiu, dziękuję Ci za tyle radości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)