Naturalne spotkanie blogerek - ZAPISY

Hej!
Dziś przybywam z radosną nowiną :).
A mianowicie, moje małe marzenie (no dobra, wcale nie takie małe) by zorganizować naturalne spotkanie blogerek wreszcie się spełnia! Nie bez stresów, bez masy przemyśleń, ale jest (znaczy będzie)!
Razem z Eskiem Floreskiem wzięłyśmy się za to na całego!

Spotkania takie jak wiecie bywają niezwykłymi wydarzeniami, a ja głęboko wierzę, że to przebije wszystkie inne! Dlaczego? Bo będzie na nim pełno pasji, możecie mi uwierzyć na słowo, lub zgłosić się i przekonać na własnej skórze.
 

Na wasze zgłoszenia czekamy do 22.03 do godziny 00:00. Wysyłajcie je na maila: lubelskie.naturalne.spotkanie@gmail.com

W treści wiadomości zawrzyjcie swoje imię, nazwisko, adres bloga i ilość wejść w miesiącu :).

Listę wybranych blogów przedstawimy we wtorek 24.03 :).


Nie chce zdradzać Wam zbyt wiele, ale już mogę ujawnić miejsce naszego 'zlotu' ;). Całe wydarzenie odbędzie się w restauracji U Hanysa (FB, strona) w Miłocinie, który znajduje się między Lublinem a Nałęczowem. Sama restauracja na pewno Wam się spodoba (jedzonko mniam!), a to co dla Was planujemy też na pewno wywoła nie jeden uśmiech :).

Jeśli masz ochotę się spotkać, pogadać i dowiedzieć się parę ciekawych rzeczy pisz! My czekamy :)
Ja już nie mogę się doczekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)