Green Box

Hej!
Dziś od rana śmigałam i załatwiałam masę spraw. Już o 10 byłam wykończona, a na dodatek ten upał nie daje mi oddychać. Jednak gdy wróciłam do domu zastała mnie cudowna niespodzianka!
A była to paczuszka z akcji Green Box zorganizowanej przez Pati.


Na początku gdy przeczytałam jej post nie byłam zdecydowana, tyle widziałam już edycji podobnych wymian i wiele nieudanych paczek. Jednak, mam do Pati olbrzymie zaufanie i w końcu zdecydowałam się na udział. I nie żałuję!
Samo kompletowanie paczki dla mojej pary - Anuli z bloga http://naturalnazakupoholiczka.blogspot.com/ było zabawą. Wcześniej nie znałam jej bloga, więc odkrywanie tylu ciekawych wpisów było już przygodą. Nie skłamię jeśli powiem, ze spędziłam na nim parę godzin zanim zdecydowałam się co kupować.

Teraz też wiem, że Ania również dała trochę serca do tej zielonej zabawy ;).
Same zobaczcie jak cudownie wyglądała moja paczuszka (a raczej paczuszki):


Odpakowując powoli tak ślicznie zapakowane kosmetyki czułam się jakby to była gwiazdka - w lipcu! Fajnie, nie? :)

No ale nie trzymam Was już w napięciu i pokazuję moje zielone cuda:


Organiczny balsam do ciała już wylądował na moim ciele. Jest moc! Zapach ma idealny na tą porę roku. Jeszcze w wakacje będziecie mogły o nim przeczytać :). Mam nadzieję, że cała współpraca z nim będzie tak udana jak pierwszy raz.


Cudnie pachnące mydełko. Czytałam o nich na blogu Ani (bo kto jak kto, ale ona na mydłach zna się znakomicie i cudownie o nich pisze) i powiem szczerze, miałam taką cichą nadzieję, ze jakieś mydełko znajdzie się w paczuszce dla mnie. Niedługo zacznę go używać - jestem pełna nadziei na owocną współpracę z moją skórą :).


Z Orientaną prowadzę walkę podjazdową. Jeden produkt jest super, następnego wręcz nie znoszę. Na razie jest 2 do 2, ten produkt mam nadzieję, wreszcie pozwoli mi ustosunkować się do tej firmy. Olejek jest do ciała, ale nie byłabym sobą gdybym nie przetestowałam go na włosy, a więc nie zdziwcie się jak już pojawi się recenzja ;).


O glince tej już pisałam, wiecie już, że bardzo ją polubiłam, ciesze się, że moje zapasy zostały uzupełnione :)


Uwielbiam ten żel do twarzy! Absolutnie uwielbiam. Kupiłam sobie teraz wersję rumiankową, ale tymiankowa zdecydowanie bardziej skradła moje serce. Będzie musiał wprawdzie teraz żel ten poczekać, jednak cieszę się że jest on już w mojej szafie (też tak macie, że lubicie mieć świadomość, że kosmetyk który bardzo lubicie jest w waszych zapasach i w każdej chwili można po niego sięgnąć?)

I jeszcze próbki:

Ogromnie mnie ciekawią, bo nie miałam do czynienia z tymi firmami. Coś czuję, że szybko znikną i na pewno nie będą leżakowały w koszyczku z próbkami :).


Coś Was zainteresowało? A może też brałyście udział w zabawie?
Kto nie brał niech żałuje!

57 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kosmetyki :)
    Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczuszka, na pewno będziesz zadowolona z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniałości I tak pięknie zapakowane ;) Cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna paczuszka! :) Mam nadzieję, że za rok uda i mnie się wziąć udział, uwielbiam takie inicjatywy! :) A zapakowane wszystko po prostu cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? Jestem ogromnie z niej zadowolona :)
      ja też lubię takie inicjatywy, dlatego staram się w nich brać udział jka tylko mogę

      uwielbiam jak paczka która do mnie wychodzi jest ładnie zapakowana, od razu nawet jak zawartość mnie nie zachwyci całość pozostawia po sobie dobre wrażenie :)

      Usuń
  5. Świetna paczka! Mnie zainteresował balsam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze wrażenie zrobił bardzo dobre, jeśli tak pozostanie to spodziewaj się recenzji zachwytu ;)

      Usuń
  6. Świetna paczuszka :)
    Ja używam teraz żelu Sylweco rumiankowego ale kusi mnie też ten tymiankowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem na czym właściwie polega ta "zabawa", ale produkty przyzwoite nawet choć nie znam marek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do akcji gdzie wszystko jest wyjaśnione jest za równo w obrazku na pasku bocznym jak i w odnośniku do Pati...

      Usuń
  8. Bardzo fajne produkty :) Ja chyba nie nadaję się do takich akcji, ale lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki do ciala, sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory chyba nie miałam nic co tytułowałoby się olejkiem do ciała :)

      Usuń
  10. prezent ładnie zapakowany cieszy dwa razy bardziej! świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna paczka! Miłego używania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki bardzo ciekawe :) Teraz tylko trzeba czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro porobię zdjęcia i zacznę testy na bogatości ;)

      Usuń
  13. Świetne kosmetyki. Kusi mnie olejek Orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne rzeczy! Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lo, jestem pod mega wrażeniem i produktów, i pięknej oprawy!
    Zdecydowanie Ania się bardzo postarała:D
    Jednak najważniejsze w tym wszystkie, że Ty jesteś zadowolona:)
    Dziękuję za zaufanie, to bardzo miłe:)

    uwielbiam, kiedy moi ulubieńcy, czekają na mnie w komodzie:D

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że cudne wszystko? Ja nadal siedze jak głupia i oglądam wszystko raz po raz xd

      Usuń
  16. pamiętam ile czasu spędziłam na blogu Inez podczas zabawy mikołajkowej :D sumując to ze 48h będzie ^^ hyhy

    paczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja u Ani tak się zaczytałam że mnie noc zastała xd

      Usuń
  17. Nawet nie wiesz ile radości mi sprawiłaś tym wpisem!
    Strasznie się martwiłam, czy zawartość paczuszki Cię ucieszy...
    Ufff :)))
    Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz tylko się martwię by moja przesyłka Ci się spodobała... Ach

      :*

      Usuń
    2. To widzę, że nas Pati ładnie sparowała :)
      Obie takie przejmujące się :))
      A Twoja przesyłka jest boska! *-:

      Usuń
    3. idealnie nas sparowała ;) Nawet paczki wysłałyśmy tak samo ;)

      Usuń
    4. Myślę, że gdybyśmy specjalnie kombinowały, żeby paczki doszły tego samego dnia to bym nam nie wyszło - a tutaj proszę :))) podwójna radość poniedziałkowa :)

      Usuń
  18. Fajno produkty :)
    miłego testowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. A olejek Orientalna pewnie pięknie jaśminem pachnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to się Anula postarała, wybrała cudowne kosmetyki. Udanego smakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna paka, zawartość by mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna paczka, z chęcią bym ją przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna inicjatywa, choć ja trochę przyznam boję się takich zabaw :) Ale zawartość Twojej paczuchy jest świetna i sama chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne produkty się w nim znalazły i jak ładnie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam żadnego z tych produktów :) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  26. Same wspaniałości,sama z chęcia bym Ci kilka skradła:):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładna paczuszka Ci się trafiła :)
    Ja miałam olejek do ciała Orientany, ale o różanym zapachu, bardzo go lubiłam bo świetnie nawilżał i pięknie pachniał!

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam ten żel Sylveco. Bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same ciekawe kosmetyki!

    Świetny był pomysł Patrycji z tą akcją! Żałuję, że nie mogłam wziąć udziału.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)