Mydełko z olejem arganowym - On Line

Hej!
Mówiłam, że żele do mycia/mydełka raczej nie będą się u mnie pojawiać, ale czasami trafia się produkt wart naszej uwagi. Tak było z tym mydełkiem od On Line czyli od Forte Sweden:


W pękatej, 500 ml butelce z pompką o przyjemnej grafice (przeszkadza mi tylko ten znaczek niebieski ;)) znajduje się złocisty, cudownie pachnący płyn.

Producent tak opisuje to mydełko:
Aromatyczne mydło w płynie wzbogacone olejkiem arganowym. Zawiera delikatne składniki, które pielęgnują Twoje dłonie i sprawiają, że stają się one aksamitnie gładkie. Łagodna receptura doskonale odświeża Twoje dłonie pozostawiając przyjemny zapach.

Skład:

Nie należy do najłagodniejszych, a olejek arganowy znajdziemy dopiero w połowie składu, jednak o dziwo nie wysusza dłoni. A muszę Wam powiedzieć, że moje dłonie są bardzo podatne na wysuszanie.
Używa go cała rodzina i NIKT nie narzeka na suche dłonie.


No więc przejdźmy do tego działania
- mydełko myje xd
- ładnie się pieni, jedna pompka (która swoją drogą działa bez zarzutu) wystarczy spokojnie do mycia dłoni
- nie wysusza dłoni jak już wspominałam
- ma cudny, słodkawy, niesamowity zapach, który pozostaje na długo z nami, nie jest przy tym drażniący i podoba się każdemu nosowi w mojej rodzinie
- jest bardzo wydajne, dotarliśmy do połowy opakowania w miesiąc, a przecież ręce się myje parę razy dziennie
- jest tanie - kosztuje ok 7 zł
- jest ogólnodostępne

Ogólnie rzecz biorą jestem zachwycona zapachami serii Harmony, na razie żaden nie okazał się porażką, jednak arganowy jest z nich najpiękniejszy.
Miałyście do czynienia z tym mydełkiem?



Zachęcam do śledzenia mnie na FB :)

41 komentarzy:

  1. Oooj, już sobie wyobrażam ten zapach :))
    Mydełko całkiem przyjemne, ciekawe gdzie je można spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam ;) ja juz prawie kończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic nigdy nie uzywalam od nich. Szczerze to mnie firma jakoś nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w sumie ich lubię, mrs potters chyba mnie przekonuje
      tymi mydełkami harmony na prawdę warto się zainteresować, bo są bardzo przyjemne!

      Usuń
  4. Mam go, ale dla mnie jest przeciętniakiem ;) Ładnie pachnie, ale tak to jest zwyczajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy chyba inne oczekiwania wobec mydła ;)
      Dla mnie ma myć i nie wysuszać, a do tego pachnieć, więc jak pachnie pięknie jest u mnie na wygranej pozycji ;)

      Usuń
  5. jestem w nim zakochana! Zapach jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam żel pod prysznic z tej linii zapachowej, bardzo przyjemny słodkawy

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię zapach kosmetyków z dodatkiem argana, zazwyczaj tak słodkawo pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak go spotkam, to może skuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musi pięknie pachnieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu obsikałaś drzewo mydłem :P?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ładnie pachnące mydełka!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena fajna, więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie cena mi się bardzo podoba, na pewno nie raz będę wracać do tych mydełek :)

      Usuń
  13. prezentuje się super, jestem ciekawa zapachU ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością wrzucę go do koszyka przy najbliższych zakupach! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam, ale zachęcające ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie to mydełko czeka na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przeszkadza mi trochę to ogólne bum na wszytsko z arganem, ale faktycznie brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak spotkam to wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam lotos i uwielbiałam :) Jeśli znajdę gdzieś argan, chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)