Perełki ubraniowe VII

Przyznaję, dawno nie chwaliłam się łupami z ciuchlandów, ale to wszystko przez to, że mój ulubiony został popsuty, czyli jest drogo. ;)
Wróciłam więc do takiego, co kiedyś kupowałam, tyle, że zupełnie mi do niego nie po drodze, dlatego rzadko bywam.
Ale nowości są i trzeba się pochwalić! :)

Oto moje łupy najnowsze:
 marzyłam o MAXI - mam maxi ;)

A tu na mnie:
 ale zdjęcie totalnie zabierają jej urok...

 następna sukienka w kwiatki do kolekcji ;) bardzo zwiewna i leciutka, na upały jest idealna!

 elegancki kombinezon, ładnie mi w nim i jest z koronki, czego chcieć więcej?

 zwykły top, ale bawełna pierwsza klasa no i kolor ma cudny!  z opaloną skórą wygląda rewelacyjnie!

 bardzo fajny sweter, bez guzików, już dobrałam do niego pasek i przetestowałam pare możliwości noszenia go ;)

 kombinezonik bawełniany, ale czuję się w nim jakby był z lnu, bardzo przewiewny, wygodny (no może oprócz faktu, że jak idę do łazienki to muszę się cała rozebrać, a z guzikami się schodzi xd)
kolejna zaleta, nie muszę mieć do niego stanika bo sam ładnie trzyma piersi :)

I ostatnia nowość, tym razem nie z ciucha - ale upolowałam 10 zł taniej bo miał zepsuty zamek, który naprawiłam w 5 min

Chyba zauważyłyście przez te moje posty że lubię kwiatki i koronki ;)

To tyle, coś Wam się spodobało?

32 komentarze:

  1. zakochałam się w koronkowym kombinezonie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowy kombinezon jest ciekawy :) Ja często chodzę na złotówkowe łupy i przynoszę prawie nowe lub nowe rzeczy :D Czy jest coś piękniejszego niż nowy płaszcz zimowy za 1zł :P ?

    OdpowiedzUsuń
  3. koronkowy kombinezonik jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten koronkowy kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sukienka maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kombinezon koronkowy jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kilka sukienek maxi, Twoja bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście z cenami w ciuchlandach niekiedy szaleją. Gruby sweter i sukienka maxi super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronkowy kombinezon jest cudowny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten koronkowy kombinezon jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawaj ta maxi - piękna! Ja do kombinezonow nie moge sie przekonać - wydają mi się "trudne w użytkowaniu"

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatki i koronki też uwielbiam, sukienka maxi rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne zakupy!
    Koronkowy kombinezon -hit!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze dwie propozycje są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sukienki i ten kombinezon khaki - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten kombinezon z koronki, ja tez chce taki! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj taki biały kombinezon chętnie bym przygarnęła !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezony są świetne. W tym roku są moim ubraniowym hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka w kwiaty mogłaby być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki śliczne ! bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. koronkowy kombinezon,zakochałam się w nim :) też chce taki :) sweter aztecki hit,szukam już takiego dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana ubrania są wręcz cudne, w szczególności pierwsza sukienka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Po Waszych komentarzach widzę, że dobre ciuchy wybrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam również tego typu sweter bez guzików :) A na jakiś kombinezon sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne łupy! Ja się jutro wybieram na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dodałaś tego posta, to akurat siedziałam przy kompie z Mężem i strasznie spodobała mu się Twoja ostatnia nowość, kazał mi sobie takie kupić :D
    a mi się wszystko podoba, w tej długiej sukience wyglądasz szałowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)