Wakacyjny niezbędnik 2015

Hej!
Dopiero co podzieliłam się z Wami moimi marzeniami wakacyjnymi a już przybywam z Wakacyjnym niezbędnikiem 2015! O co chodzi? O te mniejsze plany, mniejsze marzenia, małe przyjemności, które sprawią, że lato 2015 będzie niezapomniane...

Zebrałam tym razem wszystko czego potrzeba mi do pełni szczęścia wakacyjnego, a do czego zbieram się zbieram by zakupić, znaleźć,wypożyczyć ;) Też tak macie?
Do takiej listy swoim wpisem przekonała mnie NIE-MATKA POLKA, kiedyś Wam o Niej często wspominałam, a potem zniknęła, Miniaturek przejął kontrolę! ;) Ale już jest (na dobre?) i mnie to ogromnie cieszy!

Przedstawiam #wakacyjnyniezbednik2015



Miało być 7
i tak na prawdę w sumie jest ;) Po prostu wyszło moje: coś chcę ale tak na prawdę nie wiem co dokładnie ;)

Początek chyba jasny ;)
OLEJ KOKOSOWY NIERAFINOWANY - kiedyś miałam i w całości poszedł na włosy, a tymczasem ma on chyba ze 100 zastosowań i ja chcę go sprawdzić! Koniecznie! :) Poza tym uwielbiam jego zapach *.* Kto nie chciałby mieć wakacji pachnących kokosem? No kto?

KSIĄŻKA - tu akurat Jadłonomia, wiele o niej dobrego przeczytałam, ale w sumie nie upieram się jakoś zbytnio na nią... Po prostu potrzebuję jakiejś książki, która będzie mi towarzyszyć, a nie tylko ją przeczytam...

PUKKA RELAX - ukochana, ulubiona, niesamowita! Mogłabym ją pić cały dzień, non stop, 7 dni w tygodniu ;)

KOSZ PIKNIKOWY - marzenie od lat. Zawsze było jakieś ale jednak: za duży, za mały, za drogi, jakiś słaby materiałowo... eee dziś nie kupię bo zbieram na cośtam... I tak w kółko. A marzenie wakacyjne nadal jest niespełnione....

TORBA Z KOTEM! Jej, no zakochana jestem! ;) Mam już pokrowiec na tablet z kotem, więc do kompletu przydałaby się torebka, prawda? Gdzieś w końcu muszę ten pokrowiec z tabletem chować.. Logiczne, prawda? :)

SZKLANKI DO KOKTAJLI - poszukuję czegoś ciekawego i innego - żeby na zdjęciach dobrze wyglądały xd Mam kubek do koktajlu na wynos - ale w domu chciałabym się rozsiąść wygodnie i popijac z fikuśnych szklaneczek... relax, zdrowie i piękno w jednym, czyż nie?

Coś z SÓWKĄ - uwielbiam sówki! Mam już małą kolekcję, ale w wakacje musi mi towarzyszyć coś nowego koniecznie. Nie wiem na co padnie tym razem... Jak na razie mam bryloczek, świeczkę, kominek, bransoletkę, kolczyki, wisiorki 2, pudełeczko, filiżankę z dzbanuszkiem.. Znając życie pominęłam coś, ale jak się zdubluje to co? ;) Będzie więcej sówek! Raz prawie kupiłam portfel, ale potem zobaczyłam, że był podarty, a to ostatni na półce został... Ech...

Oto mój wakacyjny niezbędnik 2015.
Co myślicie? Co by było w Waszym?
Ja jak się teraz zastanawiam to bym jeszcze krzak mięty wcisnęła... Ale miało być 7.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)